تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جواد عزتی | از بازی در سریال اصغر فرهادی تا علاقه زیاد به مسافرکشی

جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون که فعالیت‌اش را در بازیگری با تئاتر آغاز کرده می‌گوید قرار بوده در سریال اصغر فرهادی بازی کند.

جواد عزتی

شامگاه  جمعه 18 فروردین جواد عزتی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» را روی پرده سینماها دارد، مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری شد.

جواد عزتی در ابتدای برنامه در پاسخ به سوال مدیری درباره ورودش به عرصه بازیگری از سن کم گفت: «من از سن کم وارد بازیگری شدم، ماجرا هم از آن قرار بود که یک روز در کوچه با دوستانم بازی می‌کردم که یکی از آنها گفت سر کوچه تست بازیگری می‌گیرند. من راکت دستم بود و همان موقع آن را به زمین انداختم و دیگر یادم نمی‌آید چه شد.»

عزتی ادامه داد: «البته آن تست واقعی نبود ولی باعث شد من با گروهی از دوستانم آشنا شوم و جرقه برگزاری و اجرای تئاترهای خیابانی در ذهن‌مان شکل بگیرد. بعد از چندین تئاتر خیابانی بود که با تئاتر صحنه‌ای ارتباط برقرار کردم و تئاتر حرفه‌ای را هم زود شروع کردم.»

جواد عزتی

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» در ادامه در پاسخ به سوال دیگر مدیری درباره زمان شروع کار تصویری‌اش گفت: «کار تصویری را سال 79 با سریال «قصه‌های شبانه» آقای سعید آقاخانی شروع کردم. من قبل از آن تئاتر کار می‌کردم و یکسال قبلش آقای آقاخانی بازی من را در تئاتر دیده بودند. یک شب به تئاتر ما آمده بودند و می‌خواستند من را برای سریال آقای فرهادی دعوت کنند، فردا شبش که آمدند من دیگر نبودم. من مریض شده بودم و کسی دیگر جای من روی صحنه رفته بود.»

او افزود: «یک سال بعد آقای آقاخانی من را در خیابان دیدند و همانجا قرارداد سریال خودشان را بستیم.»

جواد عزتی یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایش را در سریال «قهوه تلخ» مهران مدیری بازی کرده، او در بخش دیگری از برنامه «دورهمی» شب گذشته در پاسخ به سوال مدیری درباره علت پذیرفتن نقشی که نه صدای خودش معلوم بوده بوده و نه چهره‌اش توضیح داد: «اتفاقا همین موضوع باعث شد من دوست داشته باشم در آن سریال بازی کنم. چون یک نقش کاملا تیپیکال بود.»

مدیری بعد از صحبت‌های عزتی درباره نقش پیرمرد گفت: «اصلا بعضی از بازیگرها هستند که پیرمردشون خوبه، مثل محمدرضا هدایتی، هادی کاظمی و جواد عزتی. آن هم از آن پیرمردهایی که دو تخته‌شان کم است و گویش خاصی هم دارند.»

عزتی با اشاره به نقش هایی که بازی کرده و در پاسخ به سوال دیگر مدیری درباره اینکه کدام یک از نقش‌هایش را بیشتر دوست دارد گفت: «شک نکنید بابا اتی را از همه بیشتر دوست دارم.»

عزتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شغل مورد علاقه‌اش گفت: «من عاشق مسافرکشی‌ام. تا حدی که چند وقت پیش رفتم تاکسیرانی که یک تاکسی ثبت‌نام کنم اما به من نداند. آنجا هم همه تعجب کرده بودند. من به آدم‌ها عشق می‌ورزم و از اینکه اگر مسافرکش بودم هر روز آدم‌های مختلف داخل ماشینم می‌آمدند لذت می‌برم. من هر روز عاشق می‌شوم.»

بازیگر «ماجرای نیمروز» همچنین درباره تجربه بازی در این فیلم توضیح داد: «این فیلم قبل از موضوعی که دارد به نظر من سینماست. فیلمی که با قصه‌های عجیب و غریب گولتان نمی‌زند اما آدم‌های علاقه مند به سینما جذب فیلم می‌شوند.»

جواد عزتی در پایان با واسطه قرار دادن مهران مدیری برای دریافت ریش و سبیل بابا اتی از گروه گریم «قهوه تلخ»، قول داد تا اگر آنها به دستش برسند یادگاری اش از آن نقش را قاب و به موزه «دورهمی» اهدا کند.

خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

عکس سلفی جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری

عکس:مهدی پاکدل و همسرش در کنار جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی پای تنور پیتزا فروشی جمع و جور و تازه تاسیس اش + تصاویر

چه بر سر رستوران جواد عزتی و هادی کاظمی آمد؟ + عکس

گفتگوی جالب با جواد عزتی بازیگر نقش لطیف در سریال دردسرهای عظیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جواد عزتی | از بازی در سریال اصغر فرهادی تا علاقه زیاد به مسافرکشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..