تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفش های عجیب و غریبی که به زودی وارد بازار می شوند!

محققان یک شرکت تولیدکننده کفش قصد دارند محصولاتی تولید کنند که کفی آن‌ها از جنس ذرت و رویه آن از جنس پنبه ارگانیک است. این محصول کاملا غیر سمی و زیست تخریب‌پذیر است.

کفش‌هایی از ذرت و پنبه

ذرت یک منبع با ارزش غذایی انسان، خوراک دام و یکی از مهمترین منابع تولید سوخت زیستی است.

شرکت ریباک (یکی از تولیدکنندگان کفش و لوازم ورزشی) قصد دارد از موادی که قابلیت رشد دارند و دوستدار طبیعت هستند در برخی از محصولات خود استفاده کند و کفی تولید شده از ذرت را جایگزین کفی لاستیکی برخی کفش‌ها کند.

 کفش‌هایی از ذرت و پنبه <p>

در این پروژه که با همکاری یک شرکت دیگر به نام DuPont Tate & Lyle Bio Products صورت می گیرد، قرار است لاستیکی تولید شود که فاقد هر گونه مواد نفتی باشد. این محصول کاملا دوستدار محیط زیست و غیر سمی است. ذرت استفاده شده در این محصول کاملا صنعتی و فاقد ارزش غذایی است و با هدف غیر خوراکی تولید شده است. قرار است رویه این کفش نیز از جنس پنبه کاملا ارگانیک باشد.

شرکت ریباک هدف از تولید کفش با کفی تولید شده از ذرت و رویه تولید شده از پنبه ارگانیک را محصولی می داند که کاملا دوستدار محیط زیست است و پس از استهلاک می‌تواند به عنوان کود در طبیعت مورد استفاده قرار گیرد و به آغوش طبیعت بازگردد. این محصول سال آینده در قالب کفش های ورزشی به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت آدیداس نیز چندی قبل به منظور حفاظت از محیط زیست کفشی تولید کرد که مواد اولیه آن پلیمرهای زیست تخریب پذیر از جنس ابریشم بودند.

ایرنا

اخبار مرتبط:

كفش عجيب و غريب بازيگر مشهور ايراني!! + عکس

کت و شلوار و کفش عجیب و خنده دار لیدی گاگا

کفش‌ عجیب ‌رونالدو برای ‌ال‌کلاسیکو+عکس

عجیب ترین کفش های فشن شو نیویورک 2014 +عکس

عجیب ترین کفش زنانه در نمایشگاه مد پاریس +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفش های عجیب و غریبی که به زودی وارد بازار می شوند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..