تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضرت یوسف نه مبتلا به اختلاس بود نه نجومی‌بگیر +صوت

حضرت یوسفبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله جوادی آملی در درس تفسیر مورخ 25 اسفندماه سال گذشته مطالب قابل تأملی را بیان فرمودند. ایشان در قسمتی از بیانات‌شان به دوران حکومت حضرت یوسف (س) اشاره کرده و گفتند: وجود مبارک حضرت یوسف صلی‌الله فرمودند "کشور را کسی اداره می‌کند که هم از نظر فنی عالیم باشد هم از نظر عملی مدیر خوبی باشد. من هر دو را دارا هستم. مصر الآن قحطی‎زده است. 14 سال در کشاکش داشتن و نداشتن بود. اداره این کشور کار آسانی نیست. در زمان قحطی اداره کشور پهناور مصر از من برمی‌آید؛ فاجعلنی علی خزائن الارض انی حفیظ علیم".

ما هرچه می‌کشیم در اثر این است که این مسئولین یا هیچ یک از این ویژگی‌ها را ندارند یا یکی را ندارند. حضرت یوسف فرمود من این ویژگی ها را دارم؛ هم امین هستم، هم کاردانم و هم پاکم. من می‌توانم مصر را اداره کنم. من امین هستم. نه مبتلا به اختلاس هستم. نه مبتلا به نجومی هستم. کاردان هم هستم. این درباره حضرت یوسف سلام‌الله علیه است.

سخنان ایشان را در فایل صوتی زیر بشنوید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضرت یوسف نه مبتلا به اختلاس بود نه نجومی‌بگیر +صوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..