تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات نفت هند از ایران از ٥٠٠ هزار بشکه در روز فراتر رفت

واردات نفت هند از ایران از ٥٠٠ هزار بشکه در روز فراتر رفتبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز از دهلی نو، پایان تحریم های غربی سبب شد واردات نفت هند از ایران در سال مالی ٢٠١٦-٢٠١٧ میلادی به رقمی بی سابقه برسد.

هند که پس از چین بزرگترین واردکننده نفت از ایران به شمار می آید، از جمله کشورهایی بود که حتی در دوران تحریم ها نیز به معاملات نفتی با جمهوری اسلامی ادامه می داد.

اطلاعات کشتی رانی نشان می دهد که در سال مالی منتهی به ماه مارس سال ٢٠١٧ میلادی، میانگین واردات روزانه پالایشگران هندی از ایران به ٥٤١ هزار بشکه در روز رسید که ١١٥ درصد نسبت به سال پیش از آن بیشتر بود.

در سه ماه نخست سال ٢٠١٧ میلادی، میانگین واردات نفت هند از ایران با ٩٢ درصد رشد نسبت به پارسال، به ٥٧٣ هزار و ٤٠٠ بشکه در روز رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات نفت هند از ایران از ٥٠٠ هزار بشکه در روز فراتر رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..