تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژو 2008 اردیبهشت رونمایی و پیش فروش می‌شود

بر اساس اعلام مدیرعامل ایران خودرو، پژو ۲۰۰۸ اردیبهشت ماه در ایران رونمایی و آخر اردیبهشت پیش فروش می‌شود.

هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، زمان احتمالی رونمایی و پیش فروش خودروی شاسی بلند پژو 2008 در ایران را اعلام کرد.

به گفته‌‌ی مدیرعامل ایران خودرو، تولید پژو ۲۰۰۸ در ایران آغاز شده است و هم‌اکنون تولید می‌شود. ایران خودرو آمادگی لازم برای رونمایی و عرضه‌ی پژو ۲۰۰۸ به بازار را دارد.

یکه زارع گفت: «تولید پژو ۲۰۰۸ را از سال گذشته در ایران آغاز کرده‌ایم. در حال حاضر آماده‌ایم تا پژو ۲۰۰۸ را رونمایی و پیش‌فروش کنیم. به احتمال زیاد پژو ۲۰۰۸ در اردیبهشت رونمایی خواهد شد.»

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد که پژو ۲۰۰۸ اولین محصول مشترک ایران خودرو و پژو در قرارداد جدید دو شرکت و ساخت شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو ) است. 

هاشم یکه زارع در مورد زمان پیش فروش پژو ۲۰۰۸ اعلام کرد: «پس از رونمایی پژو ۲۰۰۸ این خودرو در اواخر اردیبهشت پیش فروش خواهیم کرد.» مدیرعامل ایران خودرو تأکید کرد که قیمت قطعی و نهایی پژو ۲۰۰۸ در زمان پیش‌ فروش مشخص خواهد شد.

پژو ۲۰۰۸ قرار بود روزهای پایانی اسفند ۹۵ و با حضور رئیس جمهور رونمایی شود که این اتفاق به اردیبهشت ۹۶ موکول شده است.

بهمن ۹۴ هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۰۸ در ایران را ۷۷ میلیون تومان اعلام کرده بود که با توجه به گران شدن دلار، احتمال دارد این قیمت تا ۹۰ میلیون تومان نیز افزایش یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژو 2008 اردیبهشت رونمایی و پیش فروش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..