تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام فروشندگان

تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام فروشندگان

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، اظهار کرد: بند (ت) طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در جلسه روز دوشنبه هفته جاری کمیسیون با حضور نیروی انتظامی، نمایندگان عضو کمیسیون و مرکز پژوهش‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد تا پس از استماع پیشنهادات مختلف دستگاه‌ها تعیین تکلیف شود.

وی افزود: در این بند درباره تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام تولیدکننده، واردکننده، توزیع کننده و فروشنده این مواد تعیین تکلیف خواهد شد.

این نماینده مجلس یادآور شد: پس از تصویب این بند طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر نهایی خواهد شد و به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود تا با رأی نمایندگان به قانون تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس پیش از این در طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات اعدام حاملین مواد مخدر را از قانون حذف کرده بودند.

تصمیمات و مصوبات کمیسیون حقوقی - قضایی برای تصویب نهایی باید در صحن مجلس بررسی و به رأی تمامی نمایندگان مجلس گذاشته شود.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین وزن مواد مخدر برای مجازات اعدام فروشندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..