تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه آجیل چاکلت

آجیل چاکلتبه گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خیلی ها به شکلات معتاد هستند. حالا که نمی توانیم شکلات پر از ضرر را کنار بگذاریم، پس بهتر است حداقل شکلاتی بخوریم که چیزهای مفیدی هم در آن وجود داشته باشد!

مواد مورد نیاز:

بادام (خلال شده): 4 ق س

پسته (خلال شده): 2 ق س

گردو (خردشده): 3 ق س

شکلات تلخ: 240 گرم

شکلات سفید: 30 گرم

پوست پرتقال (رنده شده): 1 ق س

میوه گلاسه (خردشده): 4 ق س

روش تهیه:

1- کف سینی فر با باعاد 30 در 40 سانتی متر را با ورق آلومینیومی بپوشانید. سپس آن را درون فریزر قرار دهید تا خنک شود.

2- بادام را درون تابه ای بریزید و بدون روغن تفت دهید.

3- شکلات تلخ و شکلات سفید را به صورت جداگانه روی حرارت غیرمستقیم بخار آب جوش قرار دهید تا ذوب شود.

4- داخل کاسه ای شکلات تلخ، بادام تست شده، پسته، پوست پرتقال، گردو و میوه گلاسه را با هم مخلوط کنید.

5- به وسله قاشقی مخلوط مواد را روی ورق آلومینیومی درون قالب بریزید. سپس آن را با شکلات سفید تزیین کنید، بعد به مدت 60 دقیقه در یخچال قرار دهید تاسفت شود (یا می توانید داخل قالب سیلیکونی با شکل گل و اندازه دلخواه که از قبل با مقداری روغن مایع چرب شده، بریزید. سپس داخل یخچال بگذارید تا سفت شود، بعد از قالب جدا کرده و داخل ظرفی بچینید. سپس با شکلات سفید تزیین کرده و به مدت 10 دقیقه در یخچال بگذارید، بعد سرو کنید.

منبع:برترینها

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه آجیل چاکلت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..