تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی دو چهارراه سنگ‌ فرش‌شده سرچشمه و مخبرالدوله از صبح امروز

بازگشایی دو چهارراه سنگ‌ فرش‌شده سرچشمه و مخبرالدوله از صبح امروز

جامعه > شهری - مهر نوشت: عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به بازگشایی دوچهارراه سرچشمه ومخبرالدوله پس از سنگفرش کردن،گفت:این دوچهارراه از امروز صبح باز شده است وچهارراه سیروس بعدازظهر امروز بازگشایی خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی اظهار کرد: با تلاش شهرداری منطقه ۱۲ و پس از یک زمان حدود ۱۵ روزه در نهایت سنگ‌فرش کردن سه چهارراه شهر تهران به پایان رسید.

وی تصریح کرد: از صبح امروز نیز دو چهارراه مخبرالدوله و سرچشمه باز شده است و بعدازظهر امروز نیز چهارراه سیروس بازگشایی خواهد شد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از شهروندان به دلیل بروز برخی مشکلات به دلیل سنگ‌فرش کردن سه چهارراه مخبرالدوله، سیروس و سرچشمه گفت: این پروژه در راستای آرام‌سازی و طرح انضباط شهری اجرا شده است و امیدواریم مورد رضایت شهروندان قرار بگیرد.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی دو چهارراه سنگ‌ فرش‌شده سرچشمه و مخبرالدوله از صبح امروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..