تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰۰۰ هزار میلیارد تومان منابع ریالی درآمد ارزی چه شد؟

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس گزارش های رسمی بانک مرکزی، طی 4 سال گذشته بیش از 203 میلیارد دلار درآمد نفتی و 137 میلیارد دلار از صادرات غیرنفتی کسب شده است.

این در حالی است که طی سالهای 88 تا 91 بیش از 347 میلیارد دلار درآمد نفتی و 98 میلیارد دلار درآمد غیرنفتی حاصل شده که با احتساب دلار 1000 تا 1200 تومانی در این سالها، مجموع منابع ریالی درآمدهای ارزی حدود 500 هزار میلیارد تومان بوده است که نصف درآمدهای ریالی در دولت فعلی است.

لازم به ذکر است که به واسطه دولتی بودن بیش از 80 درصد اقتصاد کشور، عمده منابع صادرات غیرنفتی هم به دولت، شرکتهای دولتی و شبه دولتی اختصاص دارد.

حال این سوال مطرح است که منابع حدود 1000 هزار میلیارد تومانی حاصل از درآمدهای ارزی در این دولت چطور هزینه شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰۰۰ هزار میلیارد تومان منابع ریالی درآمد ارزی چه شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..