تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 6 عضو گروه داعش در کویت

به گزارش روز جمعه ایرنا، وزارت کشور کویت پس از انجام بررسی های امنیتی موفق به شناسایی محل فعالیت اعضای داعش شده و آنها را دستگیر کرد.
این 6 عضو دستگیر شده با تبعه کویتی که در فیلیپین دستگیر شد، مرتبط هستند و در منطقه 'سعدالعبدالله' بازداشت شدند.
در عملیات نیروهای امنیتی کویت از کارشناسان مواد منفجره نیز استفاده شد تا در صورت شناسایی ذخایر و مهمات در محل سکونت تروریست ها، عملیات خنثی سازی انجام شود.
دولت کویت همزمان با ابراز نگرانی از عزیمت و سفر عناصر تروریستی به کشورهای همجوار عراق و سوریه و افزایش تعداد آنها در ای دو کشور ، بر همکاری بین المللی برای مبارزه با این گروه تروریستی تاکید کرده است.
مقامات امنیتی کویت برغم اتخاذ تدابیر گسترده برای حفظ امنیت تاسیسات و مراکز حساس و تجهیز مبادی ورودی این کشور به دستگاه های پیشرفته برای جلوگیری از هرگونه اقدامات مشکوک گروه های تروریستی، از تلاش عناصر داعش برای نفوذ به کویت برای انجام عملیات خرابکارانه ابراز نگرانی کردند.
وزارت کشور کویت در همین راستا اعلام کرد که رایزنی های مشترکی را با هدف مبادله اطلاعات با طرف های سوری و عراقی انجام داده که هدف از آن شناسایی عناصر فراری گروه تروریستی داعش است.
وزارت کشور کویت همچنین اضافه کرد: این عناصر فراری طی هفته های اخیر با تغییر چهره خود و با استفاده از گذرنامه های جعلی از میادین جنگ داعش گریخته و به کشورهای همجوار عراق نفوذ کرده اند.
اعضای فراری گروه داعش این گذرنامه ها را به شکلی بسیار دقیق جعل کرده و با تراشیدن ریش های خود و تغییر اطلاعات شخصی گذرنامه، به کشورهای همجوار عراق سفر می کنند.
تاکنون چندین تن از این عناصر برغم تغییر گسترده در چهره و جعل گذرنامه از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند.
همچنین در اقدامی مشابه، بانک مرکزی کویت برای جلوگیری از هرگونه حمایت های مالی به عناصر تروریستی و تندرو و خشکاندن این منابع، از تشدید تدابیر نظارتی به طور بی سابقه در صرافی ها و مراکز حواله پول در این کشور خبر داده است.
شبک**خاورم*320**1917**انتشار دهنده :سید محمد باقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 6 عضو گروه داعش در کویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..