تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برترین های هفته دوم مسابقات بهاره سوارکاری در گنبدکاووس

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ دبیر هیئت سوارکاری گلستان گفت: رقابت های هفته دوم مسابقات بهاره سوارکاری کشور که قرار بود امروز در مجموعه سوارکاری آق قلا برگزار شود، به علت بارندگی های روزهای گذشته، و مناسب نبودن زمین مجموعه سوارکاری آق قلا در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

حکیم ایگدری افزود: در این رقابت ها چابکسواران با 60 راس اسب در 6 دور با یکدیگر رقابت کردند.

وی ادامه داد: در دور اول پیمان قلرعطا با اسب خان بولک، دور دوم علی محمد غراوی با الیف ناز، دور سوم نورمحمد بهادر با پاراکس و دور پنجم بنیامین جرجانی با بالستیک برتر میدان شدند.

ایگدری اضافه کرد: عبدالرحیم آرمیده هم با اسب های مشکل و پیربابا به ترتیب در دورهای چهارم و ششم قهرمان شد.

وی گفت: در این هفته از رقابت ها چابکسواران، مربیان و مالکان اسب های برتر درمجموع بیش از 60 میلیون تومان جازه نقدی دریافت کردند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برترین های هفته دوم مسابقات بهاره سوارکاری در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..