تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قناعت گنج بی پایان دنیا

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امام جمعه موقت شهرستان گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: قناعت همانند گنجی پایان ناپذیر است نعمت های زیادی را خدا به انسان داده که نباید ناسپاسی کرد یا زیاده طلب بود.

حجت الاسلام قاسم لیوانی افزود: خداوند نعمت های زیادی به انسان داده است که باید شکرگزار باشیم، کسانی که به آخرت و روز قیامت باور دارند عمل صالح انجام می دهند.

وی ادامه داد: برخی افراد فکر می کنند خودشان زاهد هستند و دیگران را توصیه به زهد می کننداما پول دوست، دنیاپرست، و مقام دوست هستند.

لیوانی اضافه کرد: با اشاره به 15 رجب سالروز وفات حضرت زینب (س)گفت: زن و مرد همه باید تلاش کنند تا از این بانوی بزرگوار تأسی بگیرند و همه ما وظایف خودمان را در مقابل رسالتی که بر عهده داریم انجام دهیم.

وی افزود: در زلزله اخیر 20 تا 80 درصد آسیب دیدند اما ما میتوانیم جلوی برخی حوادث را قبل از وقوع آن بگیریم حوادثی مانند سیل، تخریب زلزله که اینها قابل پیشگیری هستند معنای سخنانم اصلا این نیست که جلوی سیل را بگیریم بلکه باید بدانیم چگونه برخورد با این حوادث داشته باشیم.

امام جمعه موقت شهرستان گرگان گفت: در گرگان روستاهایی وجود دارد که منازل آنها در خطر حوادث طبیعی است که باید قبل از وقوع حادثه به آنها کمک کرد تا خانههای مقاوم بسازند، توجه به این مسائل و مشکلات همت و اراده میخواهد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قناعت گنج بی پایان دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..