تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسوولان به جای حل مشکلات به دنبال ویژه‌خواران می‌روند/ایجاد 19 هزار شغل در قزوین مورد قبول نیست

ساعت: 20:15 منتشر شده در مورخ: 1396/01/18 شناسه خبر: 1077877

آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در سراسر استان قزوین برگزار گردید و ائمه جمعه پیرامون مسائل مختلف به ایراد خطبه ها پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح قزوین ، ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان  قزوین  برگزار شد . ائمه جمعه ضمن دعوت برادران و خواهران نمازگزار به تقوای الهی و بهره‌مندی از آن در روز جمعه که متعلق به وجود مقدس امام زمان(عج) است، اظهار داشتند : ذات ربوبی برای اهل تقوا نشانه‌هایی ذکر کرده است که باید تلاش کنیم این نشانه‌ها را در خود رشد دهیم. 

حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر بزگرار شد، با اشاره به آیه 30 سوره نحل ادامه داد: در این آیه اشاره به زمانی است که عده‌ای پیش از گرویدن به اسلام در ورودی‌های شهر مدینه از آثار و برکات اسلام پرس‌وجو می‌کردند که اهل نفاق و فسق، همچون ایران بعد از انقلاب، از جنگ و بدبختی سخن می‌گفتند. 


رجب؛ ماه آشتی با خدا 
امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: پاسخ مؤمنان در خصوص به ثمرات اسلام، خیر و نیکی بود همان‌گونه که انقلاب برای عزت، آبرو و سربلندی آورده و این قانون کلی خدا است که برای کسانی که نیکوکاری می‌کنند، در دنیا و آخرت حسنات و برکات وعده داده است. 

قابل با بیان اینکه رسول گرامی اسلام سه ماه رجب، شعبان و رمضان را از بزرگ‌ترین ماه‌ها دانسته و از اول ماه مبارک رجب، بستر خود را جمع می‌کرد، گفت: بنا به فرموده امام صادق(ع) اگر کسی در این ماه یک روز را روزه بگیرد، از شدت سکرات مرگ ایمن مانده، اگر دو روز را روزه بگیرد، از صراط که از مو باریک‌تر و از شمشیر برنده‌تر است، آسان عبور می‌کند؛ و اگر سه روز را روزه بگیرد، از حول روز قیامت نجات یافته و همانند مؤمنی می‌شود که در سحرگاه آرام از خواب بیدار می‌شود. 

وی ماه رجب را ماه آشتی با خدا دانست که درب‌های رحمت الهی در این ماه باز است و با اشاره به مناسبت‌های این ماه فرخنده خاطرنشان کرد: مناسبت نخست، موالید ائمه اطهار(ع) است که ولادت امام باقر(ع) در روز اول این ماه، ولادت امام جواد(ع)، ولادت امیرمؤمنان و روز پدر و بعثت رسول گرامی اسلام از جمله آن‌ها است و باید همه این اعیاد را محضر مؤمنان و علاقمندان به مکتب اهل‌بیت(ع) تبریک گفت. 

ایام‌البیض 
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به برکات ماه رجب تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام می فرماید در روزگاری که گناه و فساد همه جا را فرا گرفته است گاهی نفخه‌های رحمت الهی باز می‌شود که یکی از آن‌ها ماه رجب و ایام‌البیض(اعتکاف) است که باید از آن نهایت بهره را برد. 

قابل اذعان کرد: مناسبت دیگر سالروز ملی فناوری هسته‌ای است که در این راستا جوانان، دانشمندان و تربیت‌یافتگان مکتب ولایت فقیه،کشور محتاج دوران جنگ تحمیلی را به فناوری هسته‌ای ملی رساندند و بلایی به نام برجام، دفتر آن را جمع کرد و ما باید داستان آن را برای نسل‌های آینده تعریف کنیم. 

وی با بیان اینکه برخی به دستاورد برجام افتخار می‌کنند، افزود:کنگره آمریکا 10 تحریم جدید را علیه ایران در نظر گرفته و اجرای آن را تا انتخابات به تعویق انداخته تا مبادا مردم ایران نسبت به آمریکا بدبین شوند، غافل از اینکه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار این کشور است. 

جنگ اقتصادی 
امام جمعه موقت قزوین تشریح کرد: جنگ امروز جنگ اقتصادی و نفوذ است و آمریکا و استکبار اگر می‌توانست، به جای سوریه به ایران حمله می‌کرد و در این زمینه باید به جای اعتماد به کدخدا، به ایمان‌های متکی به خدا اعتماد کنیم. 

قابل ادامه داد: شهادت شهیدان آوینی و صیادشیرازی در این ماه فرخنده است که خداوند متعال مقامشان را متعالی بگرداند چراکه چراغ راه ملت ایران هستند؛ شهید آوینی فردی بود که روشنفکری را در مکتب اهل‌بیت(ع) می‌دانست و شایسته است حوزه هنری به خوبی این پیام را منتشر کند. 

وی بیان کرد: موضوع دیگر دخالت و فضولی نخست وزیر انگلیس است که می‌خواهد جلوی دخالت ایران در منطقه را بگیرد حال آنکه خودشان ایران را به دلیل نقض حقوق بشر، تحریم و از حملات کور عربستان به یمن دفاع می‌کنند. 

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به این امر که استکبار جهانی به جای پرداختن به داعش، قصد محکومیت سوریه به نقض حقوق بشر را دارد، یادآور شد: هواپیماهای جنایتکار آمریکای خبیث روی سر این مردم بمب می‌ریزد و صهیونیست‌ها به بهانه شهرک‌سازی جدید، خانه‌های فلسطینی‌ها را خراب می‌کنند که دنیا در این مواقع ساکت است. 

تصویب برجام دیگر 
قابل با بیان اینکه برخی آقایان به دنبال تصویب برجام دیگری به بهانه عدم محکومیت ایران به نقض حقوق بشر هستند، اضافه کرد: برجام پشت برجام موضع یک طرف و تحریم پشت تحریم موضع طرف دیگر است که باید بگوییم همان یک برجام برای هفت پشت ما کافی است و امیدواریم دیگر برجامی صورت نگیرد. 

وی اذعان کرد: مشکل عمده کشور طبق فرموده رهبری اقتصاد، اشتغال، رکود و بیکاری بوده که این، یک واقعیت است اما اگر دو ماه پیش این واقعیت را می‌گفتیم، برخی آقایان در استان ما را متهم به تضعیف می‌کردند. 

امام جمعه موقت شهر قزوین با بیان اینکه آمار ایجاد 19 هزار شغل در استان قزوین مورد قبول نیست و در نظر گرفتن میانگین دو ساعت کار در هفته برای سنجش اشتغال، به سخره گرفتن مردم است، خاطرنشان کرد: واردات کالای قاچاق به گزارش مجلس شورای اسلامی، مسبب دو میلیون بیکاری سالانه است و برخی‌ها می‌گویند این موضوعات را مطرح نکنید چراکه زمان انتخابات است. 

مدیریت‌های غیرانقلابی 
قابل گفت: با مدیریت‌های خسته غیرانقلابی نمی‌توان مشکلات را حل کرد و کلید حل مشکلات در دست مردم و روز انتخابات است و برخی می‌گویند کمترین مشکل کارگری در استان قزوین نیست حال آنکه هم اکنون، برخی کارگران هنوز حقوق ماه بهمن، اسفند و عیدی خود را دریافت نکرده‌اند. 

وی با بیان اینکه برخی مسؤولان استان قزوین به جای حل مشکلات به دنبال ویژه‌خواران می‌روند، عنوان کرد: زمین‌های هفت‌سنگان را در اختیار برخی قرار داده و در تعطیلات عید نوروز، سوءاستفاده‌هایی کرده‌اند که باید به آن‌ها گفت، زمین‌ها را گرفتید اما خود،کلاه‌تان را قاضی، شرع و قانون قرار داده و تقوا پیشه کنید.

امام جمعه آبیک : ۳ سال وقت مردم ایران در پی مذاکره با آمریکا تلف شد

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، گفت: امروز منافقین و برخی از مسؤولین آرزوی رابطه به آمریکا را دارند امید است خداوند آنها را اصلاح و در غیر این صورت نابود کند.

وی با اشاره به اینکه بیست فروردین سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا در سال ۵۹ و روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: حضرت آقا فرمودند اگر آقای کارتر یک کار خوب انجام داده باشد قطع رابطه با ایران بود که الان بسیار پشیمان هستند.

موسوی ادامه داد: علم هسته‌ای بدون کمک از خارج جوانان ما با تلاش خود توانستند با فناوری هسته‌ای به موفقیت دست پیدا کنند و توانستند ارانیوم غنی شده ۲۰ درصد را بدست بیاورند.

این خطیب جمعه اضافه کرد: این آقایان ۱۱ تن اورانیوم را دادند قلب فردو اراک را سیمان گرفتند تا برجام بگیرند برجامی مرده است و هیچ دستاوردی نداشت.

خطیب جمعه آبیک یادآور شد: یکی از برکات انقلاب این بود که آمریکا رابطه خود را با ایران قطع کرد برای اینکه هیچ کشوری از آمریکا سود نبرد. آمریکا به عراق حمله کرد با اینکه در عراق سفیر داشت.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه دشمن است، تصریح کرد: بعضی از مسلمان‌های بی‌غیرت از حمله آمریکا به سوریه دفاع کردند. ترامپ می‌گفت ما دیگر جنگ نمی‌کنیم پس این چیست. این غده فساد به برکت انقلاب از ایران جدا شد.

وی متذکر شد: قصد آمریکا از مذاکره سلطه داشتن بر کشور است آمریکا شاه می‌خواهند که کار شاهانه بکند با این وصف چرا عده‌ای برای رابطه با آمریکا دلشان لک زده اگر انقلابی بودند رابطه و مذاکره با آمریکا را در دل دارند.

موسوی متذکر شد: دولت یازدهم ۳ سال وقت مردم را گرفتند و با آمریکا مذاکره کردند و به جایی نرسیدند و امروز چیزی ندارند که بخواهند بگویند و دستشان خالی است و می‌گویند امنیت را برجام برقرار کرده است چه کسی این دروغ بزرگ را باور می‌کند.

این خطیب عنوان کرد: تحریم‌ها که بر داشته نشد و تحریم‌های دیگری طراحی و تنظیم شده است و گفتند تا پایان انتخابات ریاست جمهوری در ایران تحریم‌ها را مصدود کنیم به خیال خود می‌ترسند رأی روحانی کاهش پیدا کند لازم نیست کسی حرفی بزند اعمال روحانی خود بهترین عامل برای رأی نیاوردن است.

موسوی تصریح کرد: آمریکا چرا نگران است که نکند یک مدیریت انقلابی بر روی کار بیاید، کارشان زار است آمریکا گفت ما با غلاف خالی از اسلحه توانستیم امتیازات مهمی را از ایران بگیریم و توانستیم با شلیک حتی یک گلوله حرکت‌های هسته‌ای ایران را متوقف کنیم.

امام جمعه اقبالیه :علت دشمنی ها در مسائلی هم چون انرژی هسته ای و مسأله ساخت موشک و این حرف ها ، بهانه است

امام جمعه اقبالیه به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای گفت : علت دشمنی ها در مسائلی هم چون انرژی هسته ای و مسأله ساخت موشک و این حرف ها ، بهانه است . مسأله ، مسأله ی دیگری است ملت ایران توانسته است با قهر و غلبه ، با عزم و اراده ، سلطه قهرآمیز دیگران را از خودش دفع کند .

سید مرتضی فاطمیان در ادامه بیان کرد : اما آنها می خواهند تلاش کنند این سلطه را برگردانند ، آنها می خواهند ملت ایران این فناوری را نداشته باشد ، یعنی وابسته و عقب باشد ، تا فاصله بین دولت های سلطه گر و دیگر ملت ها هرگز کم نشود و خلاصه اینکه ده سال ، دوازده سال است که شش دولت بزرگ جهانی که از لحاظ ثروت اقتصادی و غیره ، جزو کشورهای مقتدر دنیا محسوب می شوند ؛ این ها نشسته اند در مقابل ایران ، با هدف اینکه ایران را از پیگیری صنعت هسته ای خودش باز دارند ؛ این را صریحا گفته اند ، هدف واقعی آن ها این است که پیچ و مهره های صنعت هسته ای به کلی باز شود ، این مطلب را سالها پیش هم به مسوولین ما صریحا بیان کردند و الان هم در هین آرزو هستند.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسوولان به جای حل مشکلات به دنبال ویژه‌خواران می‌روند/ایجاد 19 هزار شغل در قزوین مورد قبول نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..