تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجام پروازهای روزانه فرودگاه ماکو از ۲۶ فروردین‌ماه

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1396/01/18 شناسه خبر: 1077758

با عقد قرارداد میان سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت هواپیمایی سپهران، پروازهای روزانه فرودگاه ماکو به مقاصد تهران و ارومیه به صورت روزانه انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،مهندس حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو بعد از امضا و تبادل قرارداد بین سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت هواپیمایی سپهران گفت: این کار آغازی تاریخی برای منطقه آزاد و مردم منطقه است. با این اتفاق که هدیه دولت تدبیر و امید به مردم میباشد ، مسیر توسعه و پیشرفت را سریعتر خواهیم پیمود .

وی افزود: در آینده نزدیک شاهد پروازهای فرودگاه ماکو به مقصد کشورهای همسایه نیز خواهیم بود.

کاپیتان خلبان علیرضا مرتضی زاده مدیرعامل شرکت سپهران نیز گفت: توسعه صنعت هواپیمایی برای کشورها و مناطق بسیار مهم بوده و یکی از شاخصه های رشد یک منطقه احداث و توسعه حمل و نقل هوایی است و امیدواریم با راه اندازی پروازهای هواپیما در منطقه آزاد ماکو، ورود مسافران و گردشگران، متخصصان و صاحبان سرمایه را آسانتر کرده و نتیجه آنرا مردم با ایجاد تولید و سرمایه گذاری ببینند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجام پروازهای روزانه فرودگاه ماکو از ۲۶ فروردین‌ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..