تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسریع روند اجرای تله کابین ارومیه نیازمند پرداخت تسهیلات است

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1396/01/18 شناسه خبر: 1077756

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تسریع روند اجرای تله کابین ارومیه را نیازمند پرداخت تسهیلات به این پروژه عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به آخرین وضعیت عملیات احداث بزرگترین تله کابین خاورمیانه در ارومیه اظهار داشت: پروژه تله کابین ارومیه در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی با دو مشکل اساسی مواجه است که در صورت رفع این مشکلات می توانیم شاهد از رکود خارج شدن این پروژه باشیم.

وی با اشاره به موانع و مشکلات موجود در این زمینه تصریح کرد: یکی از این مشکلات مربوط به تسهیلات است بطوریکه برای بهره برداری فاز اول این پروژه در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد ریال مورد نیاز می باشد .

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: البته تا این مرحله از پروژه نیز مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

جباری به برخی مشکلات مربوط به تعین و تکلیف اراضی این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته این مشکل در شرف حل شدن است اما باز مشکلات بروکراسی اداری باعث زمان بر شدن روند اجرای این پروژه شده است.

گفتنی است؛ پروژه تله کابین ارومیه که بزرگ ‌ترین و طولانی‌ترین تله کابین کشور به طول ۳۶ کیلومتر می باشد در چهار فاز و ۱۵ ایستگاه  طراحی شده است و قرار است فاز اول این طرح در مسیری به طول ۸.۵ کیلومتر از جانوسلو به کوه ایوعلی کنار جاده بند ارومیه و  فاز دوم نیز از ایوعلی تا سد شهر چایی به طول ۱۲ کیلومتر احداث شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسریع روند اجرای تله کابین ارومیه نیازمند پرداخت تسهیلات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..