تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیه های قرآنی؛ سرمشق و الگویی برتر برای جامعه

ساعت: 16:43 منتشر شده در مورخ: 1396/01/18 شناسه خبر: 1077769

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: معارف دینی و آیه‌های قرآنی سرمشق و الگویی برتر برای جامعه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در همایش تجلیل از یاوران و فعالان موسسه دار الحافظین که در محل خانه جوان برگزار شد اظهار داشت:عمل به قرآن و معارف پر ژرفش ضامن سلامتی انسان‌ها در دنیا و آخرت می‌باشد از این رو هدایتگر می باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری تمامی جلسات و همایش‌های قرآنی مقدمه‌ای برای عمل انسان‌ها به قرآن و آموزه های قرآنی است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی  ادامه داد: همچنین برگزاری این چنین جلسات فقط در عمل به این آموزه‌های ژرف دینی و قرآنی خلاصه نمی‌شود بلکه باید این جلسات و همایش‌ها در بطن زندگی انسان‌ها نیز نهادینه شود.

وی اذعان کرد: انسان همواره باید دائم‌الوضو بوده تا لیاقت ارتباط با خدا را داشته باشد چرا که بدون طهارت این امر امکان پذیر نمی شود.

امام جمعه مردم ارومیه افزود: بر مدیران و مسئولان واجب است تا جهت نهادینه سازی آموزه‌های قرآنی و در عرصه‌های زندگانی مردم و آحاد مختلف جامعه پیش قدم شوند چرا که تمامی فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتصادی مردم و آحاد مختلف جامعه باید متاثر از آموزه‌های قرآنی باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیه های قرآنی؛ سرمشق و الگویی برتر برای جامعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..