تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی فرهنگی ناکارآمدعمل کرد

ساعت: 19:55 منتشر شده در مورخ: 1396/01/18 شناسه خبر: 1077830

مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: باید برای درمان آسیب های اجتماعی گام های بلندی برداشت اما دولت در این زمینه ناکارآمد عمل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر، عزیز پورعزیزی مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان در جمع گروه های مردم نهاد گفت: مشارکت مردم می تواندیکی از بازوهای اصلی ارتقاع سلامت وکاهش فقر و بی عدالتی درسلامت جامع باشد.


این استادحقوق دانشگاه گفت: عدم توجه مسئولین به گروههای مردم نهاد باعث شده حلقه ارتباط میان سازمانهای مردم نهاد و دولت کم رنگ شود، سازمانهای مردم نهاد همیشه فعالیت اجتماعی داشته اند و برای بهبود وضعیت محیط زیست،تشویق گروهها و مردم به رعایت حقوق بشری، برای بالا بردن سطح رفاه اقشار محروم وآسیب پذیر تلاش و پیشقدم بوده اندو دراین سالهای اخیر ارتباط ضعیف دستگاههای متولی با سازمانهای مردم نهاد باعث بی انگیزگی گروههای مردم نهاد شده است.


وی ادامه داد: امروز بدلیل نبود کسب کار و اشتغال ،تجرد درجامعه افزایش یافته، جوان نمی تواند تشکیل زندگی بدهد جوان برای ازدواج نیاز به اشتغال و درآمد مناسب دارد.بیکاری منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است دراین چند سال اخیر آسیب های از اعتیاد گرفته تا طلاق به خصوص اعتیاد بانوان نمود بیشری در جامعه پیدا کرده است. 


پور عزیزی در ادامه بیان داشت: مطالبه عمومی برای برطرف شدن این آسیب ها و حل مشکلات ناشی از آنها توسط دستگاه های متولی بسیار ضعیف بوده رفتارملال آور متولیان امر باعث شده که وضعیت موجود اجتماعی جامعه دست خوش لشگر کشی فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار گیرد.


مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: مایک کشور غنی فرهنگی و اقتصادی هستیم.سوء مدیریت دربخش های از کشور خودش یک معضل شده مسئولین می توانستند با همکاری همین گروههای مردم نهاد در بخش های مختلف برای کاهش آسیب ها تلاش بکنند ولی اقدام موثر در این زمینه انجام نگرفته است .


وی در پایان گفت: آسیب اجتماعی مثل غده بدخیم در حال رشد و انتشار دربدنه اجتماع است که نمی توانیم سر پوش بگذاریم علل آن شناسایی شده باید برای درمان آن گام های بلندی برداشت ولی دولت برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی فرهنگی ناکارآمد عمل کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی فرهنگی ناکارآمدعمل کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..