تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملکرد اقتصادی دولت غیرقابل قبول است/سفر روحانی به گیلان انتخاباتی سیاحتی بود

ساعت: 19:55 منتشر شده در مورخ: 1396/01/18 شناسه خبر: 1077816

میلاد نصیری فعال دانشجویی گیلان گفت:سفر شیخ حسن روحانی به گیلان انتخاباتی سیاحتی بود و تاثیری در اشتغال و تولید استان گیلان نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد نصیری فعال دانشجویی گیلان در گفتگو با پیک دانشجو  گفت:عملکرد دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی با توجه به واردات محصولاتی از قبیل چوب بستنی و عدم حمایت از تولید کنندگان داخلی که منجر به تعطیلی کارخانه هایی مثل ارج شد عملکردی منفی و غیر قابل قبول بود.

وی افزود:سفر شیخ حسن روحانی به گیلان انتخاباتی سیاحتی بود و تاثیری در اشتغال و تولید استان گیلان نداشته است.

این فعال دانشجویی در پاسخ به سوالی که کاندیداهای ریاست جمهوری باید روی چه مسئله ایی برنامه داشته باشند؟گفت: مهمترین مسئله با توجه به فرمایشات حضرت آقا و تاکیدشان در چندسال اخیر روی بحث اقتصاد مقاومتی ٬ بحث معیشت و اشتغال جوانان است.

وی با بیان اینکه برخورد دولت با نجومی بگیران قاطع نبود افزود:  نجومی بگیران نه تنها محاکمه و مجازات نشدند بلکه در پست های خودباقی ماندند و درمواردی هم  پست های مهم دیگری را  گرفتند و حتی با نفوذ در مجلس در تلاش بودند که حقوق های  نجومی را قانونی کنند.

میلاد نصیری در خصوص اردوهای جهادی گفت: ارودهای جهادی نماد تفکر انقلابی است. به نوعی می توان گفت اردوهای جهادی یک نوع اعتکاف محسوب می شود زیرا باعث خودسازی و تحول درونی افراد شرکت کننده در این اردو ها می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملکرد اقتصادی دولت غیرقابل قبول است/سفر روحانی به گیلان انتخاباتی سیاحتی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..