تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی سدآبسرده بروجرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  از از لرستان؛ بازوند با اشاره به آخرین وضعیت این سد گفت: امسال یکی از اولویتهای اصلی ما با توجه به نیازی که شهرستان بروجرد دارد سد آبسرده است. وی افزود: در آسیب شناسی انجام شده مشخص گردید پیمانکار سد ضعیف بوده و بلافاصله توسط شرکت آب منطقه‌ای لرستان خلع ید شد و قرار است ظرف یک ماه آینده پیمانکار جدید پس از طی شدن مراحل قانونی معرفی شود. اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی سدآبسرده بروجرد+تصاویر

استاندار لرستان با بیان اینکه با انتخاب پیمانکار جدید نگرانیهای ما مرتفع خواهد شدگفت: آبسرده سدی حیاتی برای استان و شهرستان بروجرد محسوب می‌شود و امسال که سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده باید عملیات اجرایی آن با سرعت انجام گیرد.

 استاندار لرستان از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای سد ابسرده امسال خبر داد و افزود: علاوه بر این مبلغ نیز تلاش خواهیم کرد مبلغ قابل توجهی نیز از اسناد خزانه به این پروژه اختصاص داده شود. بازوند با تاکید بر اینکه باید پیگیر اعتبارات این سد باشیم گفت: به هیچ وجه نباید در سال تولید و اشتغال فرصت سوزی انجام شود و باید از فرصت‌ها جهت رونق تولید و اشتغال در راستای توسعه لرستان بیشترین بهره را ببریم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد ریالی سدآبسرده بروجرد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..