تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار زرگرهای کرمانشاه آتش گرفت+تصاویر

اکبر آزادی مدیر روابط عمومی اورژانس کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان  گفت:دقایقی پیش آتش سوزی دربازار زرگرهای کرمانشاه رخ داد که دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شده است.  بازار زرگرهای کرمانشاه آتش گرفت بازار زرگرهای کرمانشاه آتش گرفت

وی در ادامه اضافه کرد: علت آتش سوزی مشخص نیست و احتمال ریزش آوار وجود دارد و در حال حاضر به بیمارستانهای طالقانی وامام خمینی آماده باش داده و بنابر اظهارات مسئول کمیته بحران بیمارستان طالقانی اورژانس بیمارستان جهت پذیرش مصدومین احتمالی تخلیه شد . 

بازار زرگرهای کرمانشاه آتش گرفت

آزادی با اشاره به افزایش تعداد اتوبوس آمبولانس ها به 5 دستگاه ، تصریح کرد : تعداد مصدومین به 7نفر افزایش یافته که 4نفر به بیمارستان منتقل شده و 3 نفر نیز در محل درمان شدند .

بازار زرگرهای کرمانشاه آتش گرفت+تصاویر

رضایی سرپرست سازمان آتشنشانی کرمانشاه با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است، تصریح کرد: در حال حاضر در حال خاموش کردن پسماندهای آتش و تخلیه مغازه ها برای جلوگیری از آسیب های احتمالی هستیم.

این اتش سوزی از ساعت 15  عصر امروز آغاز شده است و پس از حدود 4ساعت با تلاش آتشنشانان مهارشد.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار زرگرهای کرمانشاه آتش گرفت+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..