تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ بیلد نامبرهای گلکسی نوت 8 و نسخه جدید نوت 7 را مشخص کرده است

حالا که سامسونگ از گلکسی S8 و S8 پلاس رونمایی کرده است، انتشار شایعات برای گلکسی نوت 8 شروع شده است. همیشه نسخه جدید کهکشانی‌های سامسونگ با خیل عظیمی از اخبار و شایعات مواجه شده‌اند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های مورد انتظار کاربران گلکسی نوت 8 است. گوشی‌های خانواده گلکسی نوت سامسونگ همواره هواداران مخصوص به خود را دارند زیرا این گوشی‌ها معمولا علاوه بر داشتن قلم از قابلیت‌های ویژه‌ و جدیدی بهره خواهند برد. همانطور که می‌دانیم گلکسی نوت 8 در چند ماه آینده معرفی خواهد شد. بر طبق اطلاعات منتشر شده در SamMobile، این غول کره‌ای دنیای الکترونیک، توسعه نرم‌افزاری جانشین گلکسی نوت 7 را آغاز کرده است. همچنین این گزارش بیان می‌کند که علاوه بر تعیین بیلد نامبرهای گلکسی نوت 8 این شرکت کدهایی را نیز برای نسخه‌ای بازسازی شده از گلکسی نوت 7 در نظر گرفته است. بنابراین باید منتظر اطلاعات بیشتری از سامسونگ باشیم زیرا طبق این شایعات این غول کره‌ای قصد دارد نسخه ترمیم شده و جدیدی را از نوت 7 که طبق شایعات قرار بود در کنار گلکسی S8 و S8 پلاس رونمایی شود، در کنار نوت 8 معرفی کند.

ذکر این نکته نیز الزامی است که کمپانی سامسونگ در چند هفته اخیر نیز این اخبار را درباره تولید و عرضه نسخه بازسازی شده‌ای از گلکسی نوت 7 تایید کرده است، اما گفته می‌شود که ممکن است نوت 7 جدید در ایالات متحده عرضه نشده و فقط برای بازارهای خاصی در نظر گرفته شود. به هر حال، بیلد نامبرهای نوت 8 و نوت 7 به صورت زیر هستند:

نسخه بازسازی شده گلکسی نوت7: N935LKLU2AQD2/ N935LLUC2AQD2/ N935LKLU2AQD2 گلکسی نوت 8: N950FXXU0AQC6/ N950FOXM0AQC6/ N950FXXU0AQC6

همانطور که می‌بینیم، سامسونگ قصد دارد هر دو گوشی را در چند مدل عرضه کند، اما هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره این اسمارت‌فون‌ها پیش‌بینی کنیم زیرا زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی‌ها توسط سامسونگ باقی مانده است. نظر شما درباره گلکسی نوت 8 چیست؟ آیا این گوشی از مشخصاتی مثل گلکسی S8 و S8 پلاس بهره خواهد برد؟ آیا نوت 8 با دوربینی دوگانه عرضه می‌شود؟ نظر خود را با ما و سایر دوستانتان در آی‌تی‌رسان در میان بگذارید.

تصویر نمایه سیدرضا خادمی

سیدرضا خادمی

عاشق دنیای تکنولوژی و آی‌تی هستم و وقت خودمو صرف مطالعه علاقم و نوشتن برای شما همراهان گرامی آی‌تی‌رسان می‌کنم!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ بیلد نامبرهای گلکسی نوت 8 و نسخه جدید نوت 7 را مشخص کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..