تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای تفاهم نامه طرح تکاپو با حضور وزیران کار و ارتباطات در یزد

به گزارش ایرنا، این تفاهم نامه با حضور فعالان توانمند حوزه آی سی تی ( فناوری اطلاعات و ارتباطات )‌کشور و با هدف هم اندیشی سرمایه گذاری و تولید6هزار و 600شغل در استان یزد منعقد گردیده است.
در این طرح 26 تفاهم نامه در قالب 70 پروژه در چهار محور گردشگری و صنایع دستی ، سلامت ، توسعه زیر ساخت ها و شهر هوشمند در استان یزد به امضا رسیده است .
تفاهم نامه های یاد شده هر کدام جداگانه میان وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنعتی ملل متحد و استانداری یزد امضا شد.
برای اجرای طرح تکاپو در قالب تفاهم نامه های تعریف شده 220 میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده که از قبل آن برای 6 هزار و 600 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود.
این تفاهم نامه هر کدام در 2 نسخه و به مدت دو سال تنظیم شده است که در صورت موافقت طرفین تمدید خواهد شد.
طرح تکاپو از سال گذشته در هشت استان کشور به صورت پایلوت آغاز شد و دولت در این طرح به دنبال شناسایی مزیت های استان ها ، شهرستان‌ها و روستاها و چگونگی ترکیب درستی از نیروی کار است.
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عصر جمعه وارد استان یزد شدند.
شرکت در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی و انعقاد تفاهم نامه طرح تکاپو از برنامه های سفر یکروزه این دو وزیر است.
در این سفر معاونان دو وزارتخانه و همچنین مدیران شرکت های خصوصی توانمند و فعال در حوزه کسب و کارهای دیجیتال واعظی و ربیعی را همراهی می کنند.
2088/ 5054خبرنگار: کبری دانشی دهج ** انتشار: بهنام احمدی *
irnayazdd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای تفاهم نامه طرح تکاپو با حضور وزیران کار و ارتباطات در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..