تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف در محور بوکان - مهاباد 2 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت

ظاهر فیضه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه بعد از ظهر امروز /جمعه/ در مسیر جاده بوکان به مهاباد و در نزدیکی روستای 'آختطار' در 10 کیلومتری این محور و بر اثر برخورد خودروی سواری آردی با سمند اتفاق افتاد.
وی با اشاره به اینکه مصدومان این تصادف به وسیله آمبولانس 115 به بیمارستان شهید قلی پور بوکان اعزام شدند، افزود: سرنشینان این خودروها از شهروندان مهابادی و نقده ای بودند.
وی اظهار کرد: علت اصلی وقوع این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.
شهرستان بوکان و مهاباد بدون پلیس راه است و در تصادفات رانندگی نزدیکترین پلیس راه به محل وقوع تصادف اعزام می شود.
مسیر جاده بوکان ـ میاندوآب به طول 65 کیلومتر یک جاده ترانزیتی بین استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به استان کردستان بوده و سالانه ده ها نفر در این مسیر به علت حوادث رانندگی جان خود را از دست می دهند.
7510/3072 **خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف در محور بوکان - مهاباد 2 کشته و 6 زخمی برجای گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..