تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال به دنبال هافبک چپ پای تکنیکی

عملکرد درخشان داریوش شجاعیان در ترکیب گسترش فولاد در بازی با استقلال حسابی چشم آبی ها را گرفته است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در دیدار استقلال و گسترش فولاد، هافبک شیرازی و تکنیکی گسترش فولاد به تنهایی در میدان جولان داد و هافبک های سرشناس آبی را محو کرد تا مورد توجه علیرضا منصوریان قرار بگیرد.

سرمربی استقلال بدش نمی آید این چپ پای تکنیکی را در لیگ هفدهم در خدمت داشته باشد و باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد؟

البته پرویز مظلومی هم خیلی تلاش کرد پس از جابر انصاری بتواند داریوش شجاعیان را هم استقلالی کند اما باشگاه گسترش فولاد رضایتنامه اش را صادر نکرد.

حالا شنیده می شود که قرارداد شجاعیان با گسترش فولاد تبریز در پایان فصل به اتمام رسیده و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دلخواهش بپیوندد.

116




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال به دنبال هافبک چپ پای تکنیکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..