تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصر، خواستار پایان دادن به بحران سوریه شد

کد خبر: ۵۰۹۰۵۳

۱۹۰  بازدید

وزارت امور خارجه مصر روز جمعه از روسیه و آمریکا خواستار تحرک فوری برای مهار درگیری در سوریه و پایان دادن به بحران در این کشور شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه مصر در بیانیه ای افزود: مصر پیامدهای بحران خان شیخون و کشته شدن ده ها شهروند سوری بر اثر استنشاق گازهای سمی را با نگرانی دنبال می کند.

در این بیانیه بر اهمیت دوری سوریه و منطقه خاورمیانه از پیامدهای تشدید بحران برای حفظ سلامت ملت این کشور و همچنین مسئولیت آمریکا و روسیه در قبال تامین صلح و امنیت بین المللی تاکید کرد.

وزارت خارجه مصر همچنین بر پایان دادن به درگیری نظامی در سوریه در سریعترین زمان ممکن از طریق پایبندی تمام طرف های سوری به آتش بس و بازگشت به میز مذاکرات تحت نظارت سازمان ملل متحد تاکید کرد.

بامداد امروز ارتش ایالات متحده آمریکا با ۵۹ موشک «تام هاوک» پایگاه هوایی الشعیرات سوریه را مورد حمله قرار داد.

 این حمله از روی همان دو ناو جنگی «یواس‌اس راس» و «یواس‌اس پورتر» انجام شده که ساعتی پیش، خبر آماده‌باش آنها در شرق مدیترانه منتشر شده بود.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در اولین سخنان خود پس از حمله به پایگاه ارتش سوریه گفت: حمله به سوریه در راستای منافع حیاتی امنیت ملی ما بود.

تلویزیون دولتی سوریه حمله آمریکا به سوریه را «تجاوز» توصیف کرد.

«طلال البرازی» استاندار حمص اعلام کرد که حمله نظامی آمریکا به پایگاه نظامی «الشعیرات» سوریه تاکنون ۵ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصر، خواستار پایان دادن به بحران سوریه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..