تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حزب الله: حمله ترامپ به سوریه احمقانه بود

کد خبر: ۵۰۹۰۴۲

۱۴۳۲  بازدید

حزب‌الله لبنان با محکوم کردن شدید حمله موشکی آمریکا به سوریه، این اقدام را موجب پیچیده‌تر شدن اوضاع جهانی دانست.

خبرگزاری فارس: حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به حمله موشکی آمریکا به پایگاه «الشعیرات» در استان حمص سوریه اعلام کرد: این تجاوزات ممکن نیست تأثیری در روحیه ارتش سوریه که پیروزی‌ها را علیه تروریست‌ها یکی پس از دیگری رقم می‌زند، بگذارد.

به نوشته پایگاه خبری العهد، حزب‌الله لبنان همچنین تجاوز آشکار آمریکا علیه حاکمیت سوریه را محکوم و تأکید کرد: این تجاوزات هیچ تأثیر منفی بر پیمان مقاومت و ایستادگی در کنار سوریه و کمک برای مبارزه با تروریسم نخواهد گذاشت.

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام احمقانه بزودی فتح بابی برای بحرانی بزرگ و خطرناک در سطح منطقه خواهد شد و اوضاع جهانی را پیچیده‌تر خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حزب الله: حمله ترامپ به سوریه احمقانه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..