تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش امید عالیشاه به اخراج رامین رضاییان از پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم این روزهای سخت هرچه زودتر تمام شود.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، امید عالیشاه درباره وضعیت خود و روزهایی که به دلیل محرومیت دور از میادین است اظهار داشت: واقعا شرایط سختی است. روزهای عذاب آوری را هم من و هم احمد (نوراللهی) پشت سر می گذاریم. شما وقتی به عنوان یک فوتبالیست یک بغل پا می زنید خوشحال هستید. وقتی مصدوم می شوید و مدتی از تمرینات دور هستید انگار دیوانه شده اید. حالا تصور کنید بازیکنی شرایط ما را پیدا کند و مصدوم نباشد و مجبور باشد بیرون بنشیند. کاری از دست ما برنمی آید. فقط امیدوارم هرچه زودتر این روزها به پایان برسد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه خبری تازه مبنی بر احتمال لغو محرومیت نقل و انتقالاتی شنیده است بیان داشت: من خبر خاصی ندارم. تمریناتم را دنبال می کنم. فعلا باید انفرادی کار کنم البته بعد از بازی امروز تراکتورسازی مقابل صبا به تبریز خواهم رفت تا در تمرینات گروهی حاضر شوم. در سال 95 اتفاقات تلخی برای من رخ داد اما به خدا توکل می کنم و امیدوارم سال 96 با حوادث و اتفاقات خوب آن روزهای سخت فراموش شود.

عالیشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر کار خاصی جز تمرین کردن از دست ما ساخته نیست. فعلا صبر می کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

وی درباره آخرین وضعیت روحی احمد نوراللهی تصریح کرد: احمد خوب است. با هم گهگاه صحبت می کنیم. در این شرایط ما دو نفر فقط می توانیم به هم دلداری بدهیم.

عالیشاه درباره حساسیت های لیگ برتر در این هفته ها گفت: مسابقات را با دقت دنبال می کنم و البته کلی حسرت می خورم که چرا خودم در لیگ نیستم. امیدوارم هفته های پایانی با جذابیت دنبال شود.

هافبک تراکتورسازی درباره اخراج رامین رضاییان از پرسپولیس اذعان داشت: رامین برای پرسپولیس زحمت کشیده است اما آقای برانکو صلاح دیدند که همکاری آنها ادامه نداشته باشد. سرمربی تیم حرف اول و آخر را می زند. امیدوارم رامین هر اتفاقی که برایش می افتد خوب باشد و بتواند فوتبالش را در بهترین فرم دنبال کند.

منبع: کاپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش امید عالیشاه به اخراج رامین رضاییان از پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..