تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوجوان ماجراجو توسط پلیس دستگیر شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس انگلیس نوجوان 18 ساله ماجراجوی اهل شهر لیورپول را بازداشت کرد. " جیسون اسبورن " با صعود به بالای بزرگترین چرخ و فلک این شهر قصد گرفتن چند سلفی و همچنین تهیه فیلم را داشت که توسط پلیس بازداشت شد. پلیس انگلیس به محض پایین آمدن این نوجوان به اتهام انجام عمل مخاطره آمیز او را دستگیر کرد.

 " جیسون" پیشتر در کانال یوتیوب اختصاصی اش از قصد صعودش به بالای این چرخ و فلک بزرگ با دنبال کنندگانش صحبت کرده بود. وی در روز حادثه هنگامی که به بالای این سازه تمام فلزی 60 متری رسید از دنبال کنندگان خود خواست تا ویدئوی مربوط به آن را تماشا کنند.  

نوجوان ماجراجو توسط پلیس بازداشت شد + تصاویر 

بازرس " استیو هاردی " در این خصوص گفت : " صعود به بالای چنین سازه ای قطعا بسیار خطرناک است. اگر چه ظاهرا انجام چنین کاری بسیار هیجان انگیز است اما می تواند نتیجه بسیار وحشتناکی را به دنبال داشته باشد."

نوجوان ماجراجو توسط پلیس بازداشت شد + تصاویر 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوجوان ماجراجو توسط پلیس دستگیر شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..