تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختلال در خدمات الکترونیکی بانک مسکن

کد خبر: ۵۰۹۰۱۹

۸۷۶  بازدید

سایت اینترنتی بانک مسکن که صبح امروز از دسترس خارج شده بود به صورت ناقص در دسترس قرار گرفته است، به طوریکه کاربران به برخی خدمات الکترونیک این بانک دسترسی ندارند.

خبرگزاری تسنیم: سایت اینترنتی بانک مسکن که صبح امروز از دسترس خارج شده بود به صورت ناقص در دسترس قرار گرفته است، به طوریکه کاربران به برخی خدمات الکترونیک این بانک دسترسی ندارند.

 بانک مسکن در اطلاعیه ای که روی سایت اینترنتی این بانک بازگذاری شده از قطع خدمات الکترونیکی در بازه زمانی 1 بامداد تا 6 صبح امروز خبر داده بود: «مشتریان گرامی؛ با توجه به ارتقای زیرساخت شبکه ای، تمامی خدمات الکترونیک بانک مسکن از ساعت 1 بامداد جمعه 96/01/18 لغایت ساعت 6 صبح همان رو قطع می باشد.»

این در حالی است که با گذشت حدود 10 ساعت از زمان اعلام شده توسط بانک مسکن، سایت این بانک به صورت ناقص در دسترس قرار گرفته است.

کابران این بانک نمی توانند از برخی خدمات سایت مذکور استفاده کنند. به عنوان مثال کاربر در بخش خدمات الکترونیکی "محاسبه سود سپرده ها و اقساط تسهیلات" با پیام زیر مواجه می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختلال در خدمات الکترونیکی بانک مسکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..