تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی بازیگر سرشناس ترجیح می‌دهد اربابی فقیر باشد تا نوکری ثروتمند

وقتی بازیگر سرشناس ترجیح می‌دهد اربابی فقیر باشد تا نوکری ثروتمند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مایکل کین بازیگر سرشناس بریتانیایی در انتخابات ۲۳ ژوئن سال گذشته میلادی به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا رای داده بود.
کین در این باره گفت: «من به برگزیت رای دادم. این تصمیم ربطی به نژادپرستی، مهاجرت یا هر چیزی از این دست ندارد، این کار برای آزادی بود.»

بازیگر سرشناس سینمای بریتانیا دو بار برای بازی در فیلم‌های «هانا و خواهرانش» به کارگردانی وودی آلن و «قوانین خانه سایدر» به کارگردانی لاسه هالستروم برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

او هنگام درباره خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا به شبکه خبری اسکای نیوز گفته بود: «ترجیح می‌دهم اربابی فقیر باشم تا نوکری ثروتمند.»

پس از رای آوردن برگزیت در ۲۳ ژوئن سال ۲۰۱۶ انگلستان با یکی از آشفتگی‌های اقتصادی پس از پایان جنگ‌جهانی روبه‌رو شده است. بریتانیا و اتحادیه اروپا تا پایان ماه مارس سال ۲۰۱۹ فرصت دارند تا بر سر نحوه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و روابط فیمابین پس از آن به توافق برسند.

نتیجه آن توافق آینده پنجمین اقتصاد بزرگ جهان را شکل می‌دهد و پس از آن مشخص خواهد که آیا لندن همچنان یکی از دو مرکز برتر تجارت جهانی باقی خواهد ماند یا خیر.

کین اما به آینده امیدوار است. او گفت: «در سیاست همواره قدم به مناطق ناشناخته می‌گذارید، گم می‌شوید، راه خود را پیدا می‌کنید و آن‌گاه همه چیز روبه‌راه خواهد شد.»

منبع: رویترز/ ۷ آوریل

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی بازیگر سرشناس ترجیح می‌دهد اربابی فقیر باشد تا نوکری ثروتمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..