تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت سردار سلیمانی و آخوندی در برخورد با خبرنگاران +فیلم

تفاوت برخورد سردار سلیمانی با خبرنگاران +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهایی که خبر برخورد عجیب وزیر راه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بازتاب های فراوانی داشته، فیلمی از برخورد سردار سلیمانی با خبرنگار این خبرگزاری در فضای مجازی منتشر شده است.

در ویدئوی زیر وقتی سردار سلیمانی با عجله فراوان به دلیل کمبود زمان قصد ترک خبرنگاران را دارد با اصرار خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای پاسخ به سوالی مواجه می شود. سردار با صبوری خاص خود، جواب سوال را با بوسیدن پیشانی خبرنگار پاسخ می دهد.


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید   

برخی از کاربران این فیلم را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند

تفاوت برخورد سردار سلیمانی با خبرنگاران +فیلم


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت سردار سلیمانی و آخوندی در برخورد با خبرنگاران +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..