تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی حدود 200 کودک «متکدی» به &

سلامت نیوز:معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از پذیرش 198 کودک متکدی شامل 151 پسر و 47 دختر در 2 مرکز «یاسر» و «بعثت» بهزیستی استان تهران طی سال گذشته خبرداد و گفت: در حال حاضر خانواده 95 درصد این کودکان شناسایی شده‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،احمد خاکی با بیان آنکه در راستای جمع آوری کودکان متکدی در پایتخت با همکاری شهرداری تهران در سال گذشته 198 کودک متکدی شامل 151 پسر و 47 دختر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز یاسر و بعثت که تحت نظر سازمان بهزیستی هستند، معرفی شدند افزود: هم اکنون خانواده 95 درصد این کودکان شناسایی و نزد آن ها بازگردانده شده‌اند،به این ترتیب در حال حاضر تنها حدود 5 درصد این افراد در دو مرکز مذکور باقی مانده و تحت حمایت بهزیستی هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: کودکانی که به خانواده خود بازگردانده شده‌اند حتما تحت حمایت طرح‌های حمایتی بهزیستی قرار می گیرند و به هیچ عنوان رها نمی شوند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران اعتبار سال گذشته بهزیستی تهران برای طرح‌های حمایتی از کودکان کار که با خانواده زندگی می‌کنند را 2 میلیارد تومان اعلام کرد که پیش بینی می شود این اعتبار در سال جاری به 3.5 تا 4 میلیارد تومان برسد.

خاکی در خصوص طرح‌های حمایتی ویژه کودکان کاری که در خانواده خود حضور دارند تصریح کرد: یهزیستی استان تهران با همکاری 18 مرکز غیردولتی و سازمان مردم نهاد این کودکان را مورد حمایت های آموزشی، تربیتی و... قرار داده و به هیچ عنوان این کودکان پس از ارجاع مجدد به خانواده‌هایشان، رها نمی‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی حدود 200 کودک «متکدی» به &»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..