تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات فیلم نامه نویس سوفی و دیوانه در خصوص فیلم/ با تغییر جهان درونی می توان زندگی بهتری ساخت/ پیش تولید آسمان هوای باران دارد آغاز شده است

اظهارات فیلم نامه نویس سوفی و دیوانه در خصوص فیلم/ با تغییر جهان درونی می توان زندگی بهتری ساخت/ پیش تولید آسمان هوای باران دارد آغاز شده استمهدی سجاده چی، فیلم نامه نویس، در گفت و گو با خبرنگارحوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: مشغول نگارش فیلم نامه سریال "آسمان هوای باران دارد" هستم، که تهیه کنندگی اش بر عهده امیر پور رحمانی است و پخش سریال از شبکه یک خواهد بود و پیش تولید سریال آغاز شده است.

وی در خصوص علت نگارش این سریال گفت: به نظرم آمد که سریال خاصی باشد و به همین دلیل تصمیم به نگارشش گرفتم.

سجاده چی در خصوص آخرین فیلم نامه سینمایی خود که سوفی و دیوانه نام داشت و مهدی کرمپور، آن را ساخت، گفت: به طور کلی، منتقدان درخصوص این اثر نظر مساعدی نداشتند ولی بازخورد ها در سینماهای مردمی خیلی مثبت بود، این فیلم مخاطب خاص داشت ولی مردم عادی نیز آن را دوست داشتند و فیلم پر تنشی نبود.

وی در خصوص این فیلم نامه گفت: آدم ها می توانند مشکلاتشان را با حرف زدن حل کنند و نیازی به تغییر جهان بیرون ندارند و می توانند تنها با تغییر دادن جهان درونی خود زندگی شان را بهتر کنند.

این فیلم نامه نویس در خصوص برنامه های آینده اش گفت: برنامه هایی برای سال آینده دارم و تصمیم گرفتم که از این پس فقط فیلم نامه های نو و بریع را نگارش کنم.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات فیلم نامه نویس سوفی و دیوانه در خصوص فیلم/ با تغییر جهان درونی می توان زندگی بهتری ساخت/ پیش تولید آسمان هوای باران دارد آغاز شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..