تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوریه | تحولات سوریه بعد از حمله آمریکا

سوریه | در حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه حداقل 9 فروند هواپیما از بین رفته است.

سوریه

تلویزیون دولتی روسیه از نابود شدن ۹ فروند هواپیما در جریان حملات موشکی آمریکا به یک پایگاه هوایی در شهر حمص سوریه خبر داده است.

شبکه تلویزیونی روسیه 24 اعلام کرد: در حملات موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه حداقل 9 فروند هواپیما از بین رفته است.
این شبکه تلویزیونی، تصاویری از پایگاه هوایی حمص را نشان داده که هدف حمله موشکی آمریکا قرار گرفته است. در این تصاویر به نظر می رسد بخش های اصلی این پایگاه هوایی آسیبی ندیده است.

 سوریه

هنوز مشخص نیست که تصاویر پخش شده همه یا بخشی از این پایگاه هوایی را نشان داده است.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، دو ناو آمریکایی از شرق دریای مدیترانه یک پایگاه هوایی در غرب سوریه را هدف 59 فروند موشک کروز قرار داده است. طبق ادعای آمریکا، حمله شیمیایی در استان ادلب از این پایگاه انجام شده بود.
تقویت پدافند هوایی سوریه
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به زودی مجموعه‌ای از اقدامات برای افزایش قدرت سامانه دفاع موشکی در سوریه صورت خواهد گرفت.
وزارت دفاع روسیه همچنین گفت که داعش و النصره بعد از حمله آمریکا دست به تهاجم زدند.
همچنین بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه در حملات آمریکا 4 نظامی سوریه کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند و همچنین دو سرباز نیز مفقود شده‌اند.
بمباران شدید ادلب
جنگنده‌های روسیه چندین منطقه را در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه به شدت بمباران کردند.
به گزارش شبکه خبری الجزیره، جنگنده های روسیه چندین منطقه را در ریف استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه به شدت بمباران کردند.
این حملات بعد از حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی ارتش سوریه در حمص صورت می‌گیرد.
خطر جنگ جهانی
یک سناتور جمهوری خواه متهم کردن بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دست داشتن در "حمله شیمیایی" به منطقه خان شیخون در این کشور را بی معنی دانست و درباره ورود آمریکا به سوریه هشدار داد.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار لبنان، ریچارد بلک سناتور جمهوری خواه آمریکا متهم کردن بشار اسد به دست داشتن در "حمله شیمیایی" به منطقه خان شیخون در نزدیک شهر ادلب سوریه را بی معنی و فاقد منطق دانست و گفت: "اسد در آستانه شکست دادن داعش است، پس چه توجیهی دارد که ناگهان به استفاده از گاز علیه زنان و کودکان متوسل شود؟ این معنی است".
وی افزود: "اگر به سوریه برویم این بدان معنا است که وارد یک جنگ جهانی سوم براساس اطلاعاتی می شویم که تروریست ها ارایه داده اند. اگر اسد را سرنگون کنیم، با این کار به داعش کمک می کنیم".
ریچارد بلک این سوال را مطرح کرد که "اگر اسد سرنگون شود، چه آدم های خوبی امور سوریه را به دست خواهند گرفت"؟

تسنیم

اخبار مرتبط :

پیشنهاد ویژه به همسر بشار اسد در قبال ترک سوریه! + عکس

سوشا مکانی به این دلایل فیکس ایران مقابل سوریه شد!

واکنش به اعزام اجباری نیروی سپاه به سوریه!

اعدام به شیوه هولناکی در سوریه توسط داعش +تصاویر(+16)

سوخوهای روسیه در سوریه غوغا کردند + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوریه | تحولات سوریه بعد از حمله آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..