تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممانعت دولت بحرین از ملاقات «نبیل رجب» با خانواده‌اش با وجود بیماری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرزند «نبیل رجب» فعال حقوقی که در زندان بسر می‌برد، در صفحه توییتر خود نوشت که پدرش تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

«آدم رجب» افزود که با وجود اینکه پدرم تحت عمل جراحی قرار گرفته است اما وزارت کشور از ملاقات خانواده‌ با پدرم ممانعت کرد.

فعالان حقوقی گزارش دادند که نبیل رجب در ناحیه معده تحت عمل جراحی قرار گرفته است اما مسئولان بحرین از ملاقات وی با خانواده‌اش در زندان ممانعت کرده‌اند.

نبیل رجب (52 ساله) رئیس مرکز حقوق بشر بحرین به اتهام انتشار اخبار کذب و شایعات مغرضانه درباره اوضاع داخلی بحرین در صفحه توییتری خود، تحت محاکمه است و همچنین به دلیل انتقاد از حمله ائتلاف سعودی به یمن که بحرین نیز در آن مشارکت دارد، با اتهامات مبنی بر انتشار مطالب جنجالی در زمان جنگ و خدشه وارد کردن به امنیت کشور مواجه است.

وی که از ناراحتی قلبی رنج می‌برد پس از گذشت یک سال آزادی بار دیگر بازداشت شد و با مجازات حبس 18 ساله به دلیل اتهامات مذکور و دعوت به تظاهرات در بحرین مواجه است در حالیکه سازمان‌های حقوقی‌ تا کنون بارها خواستار آزادی وی شده‌‌اند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/BKFE6D اخبار مرتبط تظاهرات مردم بحرین در محکومیت اعدام انقلابیون96/01/16 - 13:07تحولات بحرین؛ پیامدها و عمق راهبردی96/01/16 - 02:00شلیک گاز اشک‌آور به مدرسه‌ای در منطقه «الدراز» بحرین96/01/15 - 19:14



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممانعت دولت بحرین از ملاقات «نبیل رجب» با خانواده‌اش با وجود بیماری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..