تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر بهداشت برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان عازم خراسان رضوی شد

هیاتی به ریاست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایندگی از رئیس جمهوری و برای رسیدگی به روند امداد رسانی به خسارت دیدگان زلزله در خراسان رضوی عازم این استان شد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهوری، دکتر حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس بنیاد مسکن و معاونان وزارتخانه های راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم اکنون در خراسان رضوی هستند.
طبق گزارش ها، زلزله 6 ریشتری روز چهارشنبه در خراسان رضوی به 67 روستا در شهرستان های مشهد، فریمان، تربت جام و سرخس بین 20 تا 70 درصد خسارت وارد کرد و 40 مصدوم و یک کشته برجای گذاشت.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری بلافاصله در پی وقوع این زلزله ضمن گفت وگو با علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جریان گزارش دقیق حادثه و ابعاد و گستره خسارات آن قرار گرفت.
رئیس جمهوری در تماس تلفنی استاندار خراسان رضوی و شنیدن گزارش عملکرد دستگاههای مختلف امدادی، دستور داد تا تمام اقدامات لازم و فوری برای رسیدگی به حادثه دیدگان، مصدومان و خسارات وارده از سوی دستگاههای مسوول انجام پذیرد.
دکتر روحانی همچنین دستور داد تا در این راستا و در صورت لزوم از امکانات استانهای همجوار استفاده شود.
بدنبال دستورات و تاکیدات رئیس جمهوری، استاندار خراسان رضوی اعلام کرد که با تصمیمات اتخاذ شده در وزارت راه و شهرسازی، با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانکها، تسهیلات لازم برای بازسازی یکهزار و 500 واحد روستایی خسارت دیده از زلزله 6 ریشتری در این استان تامین شد.
علیرضا رشیدیان افزود: کار بازسازی خانه های آسیب دیده از زلزله بلافاصله آغاز می شود و تا قبل از آغاز زمستان به اتمام می رسد.

منبع: ایرنا

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر بهداشت برای رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان عازم خراسان رضوی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..