تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خط تماس» در مرحله پیش تدوین/تلاش برای حضور در جشنواره حقیقت

سعید صادقی مستند ساز درباره جدیدترین فعالیت خود به خبرنگارحوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:مراحل پیش تدوین مستندی با عنوان «خط تماس» را انجام می دهیم که این بخش بر عهده خودم است که پس از آن تدوین را آغاز کنیم اما هنوز برای تدوین با کسی قرارداد نبستیم.

وی درخصوص پخش این اثر بیان کرد: تلاش ما این است که به جشنواره حقیقت برسانیم.

این کارگردان با اشاره به موضوع «خط تماس» اذعان داشت: قصه این فیلم بازگو کننده شرایط زندگی مردم حلب در دوسال گذشته یعنی اواخر سال 2105 تا زمان آزادی شان است.

صادقی اضافه کرد: کل قصه این فیلم در حلب می گذرد.

گفتنی است سعید صادقی سال گذشته با مستند «کویرس،وطن کوچک من» در بخش مستند سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

مستند «کویرس،وطن کوچک من» روایتی انسانی و برش نزدیکی از انسان‌هایی است که گرفتار شرایط جنگی شدند. با اینکه جنگ و اتفاقاتی که در شرایط جنگ انسان ها گرفتار آن می‌شوند طوری رقم می‌خورد که آنها چیزی جز مرگ و نابودی را نتوانند تصور کنند؛ ولی امید داشتن به آینده و تلاش برای به ثمر رساندن این امید موضوعی است که این فیلم آن را روایت می‌کند. این مستند روایت و برش کوتاهی است از زندگی و سرگذشت انسان‌هایی که طی سه سال و نیم محاصره کامل و همسایگی با مرگ با ناامیدی مبارزه می‌کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خط تماس» در مرحله پیش تدوین/تلاش برای حضور در جشنواره حقیقت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..