تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقیق و تفحص از مناطق آزاد در دستور کار صحن مجلس

گروه سیاسی- تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد (تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی) کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش بینی شده برای این مناطق در پنج سال اخیر در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

به گزارش افکار نیوز، مجلس در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد مناطق آزاد (تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی) کشور و میزان انطباق آن با اهداف پیش بینی شده برای این مناطق در پنج سال اخیر، از مهمترین دستور کار مجلس است.

البته نمایندگان در صبح روز یکشنبه ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه هوای پاک را در دستور کار خود دارند و سپس به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح تنقیح قوانین مالیاتی کشور خواهند پرداخت.

 گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور و گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح اصلاح ماده یک قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت از دیگر دستورات کاری نمایندگان در هفته آینده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقیق و تفحص از مناطق آزاد در دستور کار صحن مجلس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..