تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوال پیچ وزرای نفت و اقتصاد از سوی نمایندگان در صحن مجلس/ کارت زرد در انتظار زنگنه و طیب نیا

گروه سیاسی- بیژن زنگنه وزیر نفت و علی طیب نیا وزیر اقتصاد روز دوشنبه آینده در صحن مجلس سوال پیچ می شوند و اگر نتوانند صحن مجلس را قانع کنند، کارت زرد که به معنای نارضایتی از عملکردشان خواهد بود، دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار افکار نیوز  بیژن زنگنه وزیر نفت روز دوشنبه هفته آینده باید با حضور در صحن مجلس به 2 سوال 15 نماینده مجلس پاسخ دهد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، بورخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی سوالی از زنگنه دارد که این وزیر باید با حضور در صحن مجلس به آن پاسخ دهد.

همچنین  این وزیر  در ادامه حضورش در صحن مجلس باید به یک سوال 14 نماینده دیگر پاسخ دهد.

علی طیب نیا وزیر اقتصاد و دارایی نیز باید در صحن به سه سوال پاسخ دهد.

این سوالات از سوی جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات طرح خواهد شد.

بعد از طرح هر سوال، این وزرا باید پاسخ های قانع کننده ارائه کنند.

چنانچه توضیحات این 2 وزیر برای هر یک از این سوالات قانع کننده نباشد و اکثریت حاضر نمایندگان در صحن مجلس اعلام کنند که توضیحات وزرا قانع کننده نیست، به آنها کارت زرد داده می شود.

کارت زرد به معنای نارضایتی نمایندگان از عملکرد یک وزیر است.

چنانچه به یک وزیر سه کارت زرد داده شود، طبق آئین نامه وزیر در معرض استیضاح قرار می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوال پیچ وزرای نفت و اقتصاد از سوی نمایندگان در صحن مجلس/ کارت زرد در انتظار زنگنه و طیب نیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..