تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی عبدالمالکی چگونه وارد دنیای خوانندگی شد؟

علی عبدالمالکی خواننده جوان پاپ می‌گوید از طریق آگهی روزنامه به دنیای خوانندگی وارد شد.

علی عبدالمالکی

علی عبدالمالکی خواننده جوان پاپ می‌گوید از طریق آگهی روزنامه به دنیای خوانندگی وارد شد.

شامگاه پنجشنبه 17 فروردین علی عبدالمالکی خواننده جوان پاپ مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای رامبد جوان در شبکه نسیم شد.

در ابتدای برنامه مدیری به شوخی به او گفت: «چرا اسم آهنگ‌هایت این قدر خشن است؟ دعوا داری؟ «حالیت نیست»، «به دَرَک»، «حیا کن»، «لباس عروسیت رخت عزات» این‌ها شد اسم؟»

علی عبدالمالکی چگونه وارد دنیای خوانندگی شد

عبدالمالکی جواب داد: «بعضی‌هایشان اصلا اسم نداشته‌اند، تک آهنگ بوده‌اند و کسانی که گوشش می داده‌اند یک کلمه‌اش را به عنوان اسم گذاشته‌اند. آن زمان هم سنم کمتر بود. (با خنده) الان بهترم.»

او با اشاره به دوران کودکی‌اش توضیح داد: «بچه جنوب شرق تهرانم، سه راه مسعودیه. وضع مالی خوبی نداشتیم و من از همان موقع عشق خوانندگی داشتم. دوستانم می‌گفتند در صفحه آگهی‌های روزنامه دنبال تست صدا و گویندگی و این‌ها بگرد. حدودا یکی دو سال همین کار را می‌کردم. آن قدر در نیازمندی‌ها گشتم که بالاخره عزیزی را پیدا کردم و کارم شروع شد.»

او که در سال 94 اولین آلبوم رسمی‌اش را با نام «مخاطب خاص» روانه بازار کرد افزود: «تا یک سال، یک سال و نیم قبل تنها خواننده‌ای بودم که قبل از انتشار آلبوم رسمی، کنسرت برگزار کرده بود. البته با آمدن خوانندگان جدید در طول سال گذشته الان دیگر این طور نیست.»

او در مورد این که دورانی هم به عنوان خواننده غیرمجاز فعالیت می‌کرده توضیح داد: «البته من اسمش را غیر مجاز نمی‌گذارم. من آن زمان کم اطلاع بودم و نمی‌دانستم باید چه کنم.»

مهران مدیری هم به شوخی افزود: «پس اگر کسی از شما می‌پرسید مجوز دارید یا نه؟ می‌گفتی نه، من کم اطلاعم.»

مدیری به غم بیش از اندازه‌ای که در صدای عبدالمالکی هست اشاره کرد و او جواب داد: «سختی زیاد کشیده‌ام و کسی که باعث شد از پس سختی‌ها برآیم مادرم بود. کوچک بودم که پدرم را از دست دادم و مادرم برای ما که سه فرزند بودیم هم پدر شد هم مادر.»

مهران مدیری از علی عبدالمالکی پرسید پیشنهاد بازیگری داشته‌ای که با پاسخ منفی او مواجه شد. عبدالمالکی در مورد بازیگران مورد علاقه‌اش هم از مهران غفوریان، پرویز پرستویی و حامد بهداد نام برد و مهران مدیری از این سه نفر دعوت کرد در ادامه مهمان برنامه «دورهمی» شوند.

عبدالمالکی که متولد سال 1367 است در جواب این که ازدواج کرده است یا نه گفت هنوز زود است.

مدیری از او پرسید عاشق شده‌ای که جواب داد: «نمی‌دانم. یک چیزی شده‌ام ولی نمی‌دانم عشق بود یا نه که الان هم نیست.»

علی عبدالمالکی گیتاری را که یکی از هوادارانش به او هدیه داده بود به موزه برنامه «دورهمی» هدیه داد.

خبر آنلاین

اخبار مرتبط :

بیوگرافی کامل علی عبدالمالکی +عکس های جدید ایشان

علی عبدالمالکی از زندگی شخصی و دوران سختی هایش می گوید

متن خداحافظی علی عبدالمالکی از موسیقی در صفحه شخصی اش + عکس

علی عبدالمالکی بالاخره از خودش و مخاطب خاصش گفت ! + عکس مادرش و متن گفتگو همراه تصاویر

عکس یادگاری کریم باقری در کنسرت عبدالمالکی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی عبدالمالکی چگونه وارد دنیای خوانندگی شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..