تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات قوی ترین زیردریایی هسته‌ای روسیه +تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عملیات ساخت زیردریایی 885 Yassen از سال ۲۰۰۹ آغاز شده است. این زیردریایی ۱۳۹ متر طول و ۱۳ متر قطر  دارد.
 
این زیردریایی عظیم‌الجثه قادر است به صورت مخفیانه به تمام آب‌های آزاد جهان دسترسی داشته باشد.
 
مقامات نظامی ارشد روسیه تولید این زیردریایی با عظمت هسته‌ای را بازگشت به دوران شکوه شوروی سابق می‌دانند.
 
مهمترین ویژگی زیردریایی جدید روسیه قابلیت نفوذ به عمق ۶۰۰ متری از سطح دریا است. سرعت این زیردریایی در وضعیت سطحی 16 و در وضعیت حرکت در زیر آب 31 گره دریایی است.
 
این زیردریایی قادر است در طول دوره عملیات مخفیانه خود حداقل 90 نفر خدمه را  به مدت ۱۰۰ روز با خود حمل کند.
 

سیستم حرکتی این زیردریایی از یک راکتور هسته‌ای کلاس جدید، توربین بخار و شفت انتقال قدرت با توانی معادل 43 هزار اسب بخار تشکیل شده است.

مشخصات قوی ترین زیردریایی هسته‌ای روسیه +تصاویر  مشخصات قوی ترین زیردریایی هسته‌ای روسیه +تصاویر  مشخصات قوی ترین زیردریایی هسته‌ای روسیه +تصاویر 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات قوی ترین زیردریایی هسته‌ای روسیه +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..