تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده 12 هزار دقیقه ارتباط تصویری از سفرهای راهیان نور

در قالب 714 مورد ارتباط تصویری صورت گرفتپخش زنده 12 هزار دقیقه ارتباط تصویری از سفرهای راهیان نور به همت مراکز استانیبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ با تدابیر اتخاذ شده و هماهنگی میان معاونت امور استان‌های صدا و سیما و مركز بسیج رسانه ملی، پوشش رسانه‌ای رویداد بزرگ فرهنگی " راهیان نور "در حجمی وسیع انجام شد.
 
امسال به همت مراكز كرمانشاه، ایلام، خوزستان، آبادان و خلیج فارس، اخبار و تصاویر مربوط به سفرهای راهیان نور انعكاس بسیار خوبی در شبكه‌های استانی و سراسری یافت به گونه‌ای كه در مجموع بیش از 714 ارتباط تصویری با مدت زمان 12 هزار و 331 دقیقه  معادل 205 ساعت و سی و یك دقیقه با شبكه‌های سراسری و استانی برقرار شد.
 
در این بین آبادان با 250 ارتباط در صدر مراكز و  مراكز خوزستان با 183 ارتباط، ایلام با 172 ارتباط، كرمانشاه با 67 مورد و مركز خلیج فارس با 32 ارتباط تصویری، در رده‌های بعدی جای گرفتند و توانستند در ایجاد چتر رسانه‌ای و تصویری مناسب برای سفرهای راهیان نور، نقش بسزایی داشته باشند.
 
مركز آبادان از نوزدهم اسفندماه، خوزستان از بیست و یكم اسفند ، ایلام از بیست و پنجم اسفند و كرمانشاه و خلیج فارس هم از یكم فروردین ماه، اكیپ‌های تولید و ارتباط زنده را در یادمان‌های شهدا مستقر و این میزان از ارتباط را با وجود شرایط نامناسب جوی، ساماندهی كردند.
 
 
انتهای پیام/
 
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده 12 هزار دقیقه ارتباط تصویری از سفرهای راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..