تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارت ملی هوشمند | آخرین مهلت دریافت تا چه زمانی است؟

کارت ملی هوشمند | بندرعباس - مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: افرادی که تاکنون کارت ملی هوشمند دریافت نکردند تا پایان سال مهلت دارند برای دریافت این کارت نام‌نویسی کنند.

کارت ملی هوشمند

بندرعباس - مدیرکل ثبت احوال هرمزگان گفت: افرادی که تاکنون کارت ملی هوشمند دریافت نکردند تا پایان سال مهلت دارند برای دریافت این کارت نام‌نویسی کنند.

فرزاد افشاری نژاد بیان داشت: پس از پایان مهلت اعلام‌شده خدمات دستگاه‌های خدمت رسان به افراد بدون کارت ملی هوشمند با محدودیت روبرو خواهد شد.

افشاری نژاد افزود: امسال متقاضیان پس از نام‌نویسی در مدت‌زمان بین دو هفته تا ۲۰ روز کارت ملی هوشمند خود را دریافت می‌کنند.

کارت ملی هوشمند

وی بابیان اینکه پیش‌ازاین مدت‌زمان انتظار دریافت کارت ملی هوشمند بین ۳ تا ۵ ماه بود، تصریح کرد: اکنون علاوه بر ۱۴ اداره شهرستانی ثبت‌احوال هرمزگان ، ۱۹ دفتر پیشخوان ثبت‌احوال و ۱۰ دفتر پستی نیز آماده خدمت‌رسانی هستند که تا پایان سال دو برابر خواهند شد.

افشاری نژاد اضافه کرد: افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.ncr.ir با هزینه‌ای کمتر نام‌نویسی کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال هرمزگان ادامه داد: از ابتدای اجرای این طرح در سال ۹۱ تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار هرمزگانی کارت هوشمند ملی هوشمند دریافت کردند.

افشاری نژاد اظهار کرد: در این طرح هر فرد با تابعیت ایرانی دارای یک کارت خواهد شد که علاوه بر ویژگی‌های ظاهری سنتی کارت‌های شناسایی، تراشه الکترونیکی نیز به همراه دارد و اطلاعات خاص فرد، بر روی آن تراشه نیز ثبت‌شده است. ‏

وی گفت: فراهم شدن امکان امضای دیجیتالی و شناسایی و تصدیق هویت افراد به شکلی مطمئن‌تر، از مزایای کارت ملی هوشمند است.

مهر

اخبار مرتبط :

مقبره حافظ روی کارت ملی +عکس

چالش عکس کارت ملی بر روی اینستاگرام!

با طراح کارت ملی آشنا شوید +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارت ملی هوشمند | آخرین مهلت دریافت تا چه زمانی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..