تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف یک لاشه قوچ وحشی در شاهرود

کد خبر: ۵۰۸۹۱۴

۲۷  بازدید

سرپرست حفاظت از محیط زیست شاهرود، از کشف یک لاشه قوچ در منطقه شکار ممنوع تپال این شهرستان خبر داد و گفت: دو شکارچی غیر مجاز در این رابطه دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: سرپرست حفاظت از محیط زیست شاهرود، از کشف یک لاشه قوچ در منطقه شکار ممنوع تپال این شهرستان خبر داد و گفت: دو شکارچی غیر مجاز در این رابطه دستگیر شدند.

علی اکبر قربانلو، ضمن تشریح عملیات دستگیری دو شکارچی غیر مجاز در شاهرود، بیان داشت: شامگاه جمعه و حوالی ساعت ۲۱ بر مبنای گزارش یکی از اهالی شاهرود رد موتور سیکلتی مشکوک در منطقه تپال توسط ماموران محیط زیست گرفته شد تا اینکه در نهایت به دستگیری دو شکار چی انجامید.

وی با بیان اینکه شکارچیان با لاشه قوچ قصد عزیمت به روستای محل زندگی شان را داشتند، ابراز داشت: یک لاشه قطعه قطعه شده قوچ وحشی از گونه قابل حفاظت جانوری در منطقه تپال از این افراد کشف شد.

سرپرست حفاظت از محیط زیست شاهرود، گفت: متخلفان برای طی مراحل قضایی به دادگاه ارجاع خواهند یافت.

قربانلو بیان داشت: با توجه به فرارسیدن فصل بهار از مردم می خواهیم تا موارد مشابه را به محیط زیست اعلام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف یک لاشه قوچ وحشی در شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..