تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری تازه برای برنده نوبل ادبیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آکادمی علوم و هنرهای آمریکا قصد دارد با اهدای مدال امرسون-تورو از تونی موریسون نویسنده سیاه‌پوست سرشناس آمریکایی تقدیر کند.

موریسون که علاوه بر جایزه نوبل ادبیات برنده جایزه پولیتزر نیز شده است، با آثاری چون «محبوب»، «عشق» و «آبی‌ترین چشم» شناخته می‌شود.

جایزه مدال امرسون-تورو از سال ۱۹۵۸ بنا نهاده شد و به افرادی اهدا می‌شود که عمری در زمینه ادبیات به دستاوردهای بزرگ دست پیدا کرده‌اند.

از دریافت‌کنندگان پیشین این جایزه می‌توان چهره‌های مشهوری چون رابرت فراست، تی.اس الیوت، کاترین آن پورتر، نورمن مایلر و فیلیپ راث را نام برد.

جاناتان فانتون رییس آکادمی علوم و هنرهای آمریکا انتخاب موریسون برای دریافت این مدال را به دلیل «تعالی او در انسانیت» خواند و او را چهره‌ای بزرگ در ادبیات آمریکا و جهان توصیف کرد.

منبع: آسوشیتدپرس/ ۶ آوریل

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری تازه برای برنده نوبل ادبیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..