تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس با یک برد دیگر قهرمان می شود

به گزارش افکارنیوز،

حمید درخشان در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: بچه‌ها واقعا عالی بودند و خوب کار کردند. دفاع و ضد حمله‌های خیلی زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس مزد زحماتشان را دریافت کردند و توانستند با این پیروزی دل هواداران را شاد کنند و یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم خاطرنشان کرد: پرسپولیس تقریبا 90 درصد راه را رفته است و با یک پیروزی دیگر در بازی بعدی این تیم قهرمانی شاگردان برانکو قطعی می‌شود.

درخشان در پایان و در خصوص بازی برگشت پرسپولیس با الریان قطر در آسیا گفت: آسیا بحث جدا از لیگ است و شرایط در آن مسابقات کاملا متفاوت است. تیم‌ها با بازیکنان و مربیان گران‌قیمت در آسیا حاضر می‌شوند و کار برای همه تیم‌ها سخت است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس با یک برد دیگر قهرمان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..