تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله داعش به ارتش سوریه

کد خبر: ۵۰۸۸۹۰

۴۹  بازدید

یک فرمانده میدانی ارتش سوریه اعلام کرد، افراد مسلح داعش همزمان با حمله موشکی آمریکا به فرودگاه الشعیرات، حمله‌ای را به یکی از پست‌های ارتش سوریه که مسئولیت حفاظت از مسیر حمص – الفرقلس در تدمر را بر عهده دارد، ترتیب دادند.

خبرگزاری ایسنا: یک فرمانده میدانی ارتش سوریه اعلام کرد، افراد مسلح داعش همزمان با حمله موشکی آمریکا به فرودگاه الشعیرات، حمله‌ای را به یکی از پست‌های ارتش سوریه که مسئولیت حفاظت از مسیر حمص – الفرقلس در تدمر را بر عهده دارد، ترتیب دادند.

 این فرمانده میدانی در مصاحبه با اسپوتنیک گفت آیا همزمان شدن حمله داعش به یکی از ایست‌های حفاظتی از مسیر حمص-تدمر با حمله آمریکا به فرودگاه الشعیرات یک امر تصادفی است؟!

وی گفت: حدود دو ساعت حملاتی به این ایست بازرسی صورت گرفت و افراد مسلح داعش به مدت یک ساعت این مرکز را تحت کنترل داشتند اما ارتش پس از آمدن تجهیزات توانست مجددا این مرکز را آزاد کند.

این فرمانده میدانی ارتش عنوان داشت که ارتش سوریه در حال حاضر ضد حمله‌ای را علیه افراد مسلح در جنوب شرق تدمر به راه انداخته است و توانسته پیشروی‌هایی را رقم بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله داعش به ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..