تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تروریستهای سوریه سلاح‌های شیمیایی را از ترکیه وارد می‌کنند

ولید المعلم ضمن محکوم کردن حمله شمیایی به منطقه خان‌شیخون ادلب تأکید کرد که دولت سوریه هرگز از سلاح‌ شیمایی علیه مردم سوریه و حتی علیه تروریستها استفاده نکرده است.

دولت سوریه حتی علیه تروریستها از سلاح شیمیایی استفاده نمی‌کند

ولید المعلم ضمن محکوم کردن حمله شمیایی به منطقه خان‌شیخون ادلب تأکید کرد که دولت سوریه هرگز از سلاح‌ شیمایی علیه مردم سوریه و حتی علیه تروریستها استفاده نکرده است.ولید المعلم ضمن رد اتهامات عناصر تروریستی و مقامات کشورهای غربی افزود: من بار دیگر تأکید می‌کنم که ارتش سوریه هیچ‌گاه از سلاح شیمیایی استفاده نکرده و نخواهد کرد، نه تنها علیه شهروندان خود بلکه علیه گروهکهای تروریستی که هم‌اکنون در سوریه با حملات توپخانه‌ای در حال کشتار شهروندان ما هستند نیز از سلاح شیمیایی استفاده نمی‌کند.

وزیر خارجه سوریه همچنین افزود: جبهه‌النصره و داعش و دیگر گروهکهای تروریستی در مناطق شهری و مسکونی سلاحهای شیمیایی انبار کرده‌اند.

وی همچنین تأکید کرد: دولت سوریه بارها به شورای امنیت و سازمان منع سلاحهای شیمایی در این باره خبر داده‌است که عناصر تروریستی و مخالفان مسلح دولت سلاحهای شیمیایی خود را از عراق و ترکیه وارد و در مناطق سوریه انبار می‌کنند.

روز سه‌شنبه رسانه‌های خبری گزارش دادند که در پی حمله شیمیایی به منطقه خان‌شیخون سوریه نزدیک به 80 نفر کشته و 200 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش سوریه و نیروهای روس با انتشار بیانیه‌های جداگانه هرگونه دخالت در حمله شیمیایی به غیرنظامیان در ریف استان دلب را به شدت تکذیب کردند و آن را مشکوک توصیف کردند.

با این حال گروه‌های تروریستی در سوریه و حامیان غربی آنها در همان ساعات اولیه در خط خبری هماهنگ مدعی شدند که دولت سوریه این حمله شیمیایی را انجام داده‌است.

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تروریستهای سوریه سلاح‌های شیمیایی را از ترکیه وارد می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..