تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش شرکت عمران پردیس به ا

به گزارش افکارنیوز،

 شرکت عمران پردیس در واکنش به انتشار خبر "تخریب مسکن مهر پردیس" توضیحاتی ارائه کرد. متن پاسخ شرکت عمران پردیس که به امضای ابراهیم نظری‌نیا عضو هیئت مدیره این  شرکت رسیده به شرح ذیل است؛

«احترما در خصوص درج خبر با شناسه 1370740 مورخ 16 فروردین 96 با عنوان "تخریب مسکن مهر پردیس"» به استحضار می‌رساند؛

مطالب درج شده در خبر مذکور به هیچ وجه در 200 واحد تحویلی در فاز 9 قدیم که در اسفند ماه 1395 افتتاح شده است،‌ مصداق ندارد و شرکت عمران پردیس در کلیه پروژه‌ها تا رفع کامل موانع و نواقص، اقدام به تحویل و افتتاح هیچ پروژه‌ای نخواهد کرد.

لازم به توضیح است با توجه به مشکلات قبلی در خصوص آماده‌سازی محدوده فاز 9 قدیم طی چند ماه گذشته پس از بررسی‌های کارشناسی توسط تیم مشاوره فنی و ژئوتکنیک (که مختص همین موضوع انتخاب شده) طرح لازم تهیه و پیمانکار مربوطه انتخاب و شروع عملیات اجرایی، اصلاح یا ترمیم و تثبیت دیوارهای موجود صورت پذیرفته است.

انشاءلله در آینده نزدیک واحدهای جدید در این فاز که در ادوار و سنوات گذشته بلاتکلیف مانده بود با جدیت و تلاش فراوان همکاران شرکت عمران خارج از حواشی و در عین حال با ایجاد محیطی آرام به مرحله بهره‌برداری و افتتاح خواهد رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش شرکت عمران پردیس به ا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..