تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری 8 میلیاردی کانون ازدواج آسان

ساعت 24- رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان گفت: آراء صادره به شکات پرونده کانون ازدواج آسان ابلاغ شد و به میزان سهم و طلب هر یک از شکات و بزه‎دیدگان طبق اولویت وجوه پرداخت خواهد شد.

محمدعلی حمیدیان رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کانون ازدواج آسان اظهار کرد:  پرونده 900 شاکی دارد که آراء به آنها ابلاغ شده و منتظر تجدیدنظرخواهی شکات هستیم تا حکم قطعی شود.

حمیدیان افزود: در اواخر سال گذشته 50 میلیارد ریال آن از طریق دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان توسط بازپرس پرونده به مالباختگان پرداخت شد و در حال حاضر نیز  به میزان سهم هر یک از شکات و بزه‎دیدگان طبق اولویت وجوه پرداخت خواهد شد.

رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: قسمتی از طلب مالباختگان به آنها داده شده است، البته عده‎ای هنوز طلب خود را دریافت نکرده‎اند اما در مجموع با جدیت پیگیر رسیدگی به این پرونده و جلوگیری از تضیی حقوق مالباختگان هستیم.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری 8 میلیاردی کانون ازدواج آسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..